Δευτέρα 18 Μαΐου 2009

Το ζήτημα δεν είναι γιατί δεν μπήκε ο Μάντης.

Το ζήτημα είναι γιατί μπήκε η Γκοτσόπουλου (εν ενεργεία Γενική Γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας!), ο Λέγκας (ανηψιός του υφυπουργού Οικονομικών που ούτε στη Νομαρχία Τρικάλων δεν είχε περάσει με μόρια!), η Πανάγαινα που ήταν στην κεντρική επιτροπή της ΝΔ, την είχε ο Καλλίρης Οικονομική Διευθύντρια στον ΟΔΙΕ όταν τον διόρισε η ΝΔ εκεί πρόεδρο και μόλις τον έκανε διευθυντή στο ΥΕΘΑ την έκανε αναπληρώτρια διευθύντρια, η Παπατζανή που εκτός από κομματικές θέσεις της ΝΔ δεν έχει δουλέψει σε τίποτε άλλο στη ζωή της - την πήρε ο Μεϊμαράκης και την έβαλε διευθύντρια στο Ινστιτούτο Αμυντικών Αναλύσεων του ΥΕΘΑ, ο Γιάγκος, που είναι γιος του αρχηγού ΓΕΑ, ο Πόκας που είναι γιος του αρχισυνδικαλιστή του ΥΕΘΑ, πρόεδρος του Γ.Σ της ΑΔΕΔΥ και υποψήφιος βουλευτής με το ΠΑΣΟΚ το 2007, η Κιούση που έχει εκλεγεί στο Οικονομικό Επιμελήτηριο με την ΝΔ επικεφαλής την οποία (και νυν πρόεδρος του Οικονομικού Επιμελητηρίου) είναι ο διευθυντής της διεύθυνσης όπου προσλαμβάνεται, ο Σταυρόπουλος επίσης εκλεγείς με την παράταξη της ΝΔ στο Οικονομικό Επιμελητήριο και δραστήριο μέλος της ΟΝΝΕΔ, η Πραβίτα, εν ενεργεία ειδική σύμβουλος του Πρωθυπουργού για θέματα Ποιότητας ζωής, ο Παπαναστασόπουλος, από το 2006 στο Πολιτικό Γραφείο του Μεϊμαράκη (αμφότεροι Πραβίτα και Παπαναστασόπουλος επιστημονικοί συνεργάτες του καθηγητή Μακρυδημήτρη, ειδικού συμβούλου του Πρωθυπουργού - η κα Πραβίτα έχει συγγράψει μαζί του Διοικητικό Κώδικα, ο δε κος Παπαναστασόπουλος, ο οποίος είχε διατελέσει συνδικαλιστής της ΔΑΠ από το 1ο έτος, είχε συγγράψει μαζί τον κο Μακρυδημήτρη την ημέρα των εκλογών του 2004 στην Καθημερινή της Κυριακής άρθρο για την *επανίδρυση του κράτους* - οποία ειρωνεία), η κα Τζουνή, η οποία ήταν ειδική συνεργάτη του κου Καραμανλή στο Υπουργείο Πολιτισμού του 2004-2006, και άλλες περιπτώσεις μικρομεσαίου βεληνεκούς οι οποίες ωχριούν μπροστά στις παραπάνω (ανηψιός δημάρχου ΝΔ της περιφέρειας και πρωην υποψήφιου βουλευτή, γιος υποψήφιου δημοτικού συμβούλου δήμου της Αττικής με τη ΝΔ που παράλληλα είναι απόστρατος ταξίαρχος με τη μητέρα του να είναι εν ενεργεία τμηματάρχης στο ΥΕΘΑ, εν ενεργεία ερευνητής στο Ινστιτούτο Αμυντικών Αναλύσεων που εποπτεύεται από το ΥΕΘΑ, κόρη γνωστού "τηλεψυχολόγου" καθηγητή Πανεπιστημίου, κόρη επί 20ετία καθηγητή της Σχολής Ναυτικών Δοκίμων). Και θα υπάρχουν και άλλες τέτοιες περιπτώσεις.

Τρίτη 12 Μαΐου 2009

Είναι κόρη επί 20ετία καθηγητή στη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων;

Θα θέσω τώρα ένα ερώτημα σχετικά με τη 1η προσληπτέα (πάνω και από την κα Παπατζανή) στις 2 θέσεις Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών, την κα Παπαθανασίου Κατερίνα-Μαρία του Ελευθερίου.

Μήπως πρόκειται για την Παπαθανασίου Κατερίνα-Μαρία που φοίτησε στο (διαπανεπιστημιακό - ΑΣΟΕΕ και ΕΜΠ) Athens MBA 2002-2004 όπως φαίνεται στο http://www.athensmba.gr/members2002.html

199 Παπαθανασίου Κατερίνα - Μαρία

"Στις ιστοσελίδες των μελών αναγράφονται τα μέλη του AthensMBA Alumni με κατάταξη σύμφωνα με το έτος επιλογής για το πρόγραμμα:"

Μήπως πρόκειται για κόρη του κου Παπαθανασίου Ελευθερίου, νυν καθηγητή Πληροφορικής στο τμήμα ΟΔΕ της ΑΣΟΕΕ και διατελέσαντα επί 20ετία καθηγητή Πληροφορικής στη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων;

http://www.ode.aueb.gr/sites/default/files/CVplhres_EL_PAPATHANASSIOU_2008May_Gr.pdf

"1979 μέχρι 1998 Από το έτος 1979 μέχρι και το 1998 ήταν Καθηγητής Πληροφορικής με σύμβαση στη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων και επικεφαλής της έδρας Ηλεκτρονικών Υπολογιστών."

"Από το έτος 197[9] μέχρι και το έτος 1998 στην Ανωτάτη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων
Στη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων, από το 1979 μέχρι και το 1998 (19 έτη), ως καθηγητής με σύμβαση, ήταν επί κεφαλής της έδρας και δίδασκε μαθήματα πληροφορικής, στις ακόλουθες Σχολές και Τάξεις:
• 1η και 4η Τάξεις Ναυτικών Δοκίμων και Μηχανικών
• Σχολή Δοκίμων Σημαιοφόρων Οικονομικών (ΔΣΟ)
• Σχολή Δοκίμων Σημαιοφόρων Λιμενικών (ΔΣΛ)
• Σχολές Γενικής Εκπαίδευσης Αξιωματικών (Μαχίμων και Μηχανικών)
Στα θέματα που έχει διδάξει στη ΣΝΔ περιλαμβάνονται:
• Οι Γλώσσες Προγραμματισμού FORTRAN-77, PASCAL, BASIC, C και PL/I.
• Αρχιτεκτονική των Υπολογιστικών Συστημάτων, Αριθμητική των υπολογιστών
• Γλώσσες Μηχανής και Συμβολική
• Λειτουργικά Συστήματα (Unix, Windows και RTE-1000 της HP)
• Δομές δεδομένων και Αλγοριθμικές Διαδικασίες
• Άλγεβρα Bool, Υλοποίηση των ψηφιακών κυκλωμάτων, Εφαρμογές Λογικών Κυκλωμάτων (Ακολουθιακή και Συνδυαστική Λογική)
• Διαχείριση Αρχείων, Βάσεις δεδομένων και εφαρμογές
• Επικοινωνίες υπολογιστικών συστημάτων
• Προγραμματισμός μικροεπεξεργαστών διαφόρων οικογενειών και κατηγοριών"

XΙ. ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΜΕΛΕΤΕΣ, ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

15. Οργάνωση των Εκπαιδευτικών και Διοικητικών Υπηρεσιών της Σχολής Ναυτικών Δοκίμων, 1991.

17. Μεταπτυχιακή Σχολή Εξειδίκευσης στους Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές. Μελέτη για τη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων, 1985."

Συν το ότι αν ίσχυε αυτό θα σήμαινε ότι έκανε μάθημα στο Athens MBA ενόσω ήταν φοιτήτρια εκεί η κόρη του:

"Διδασκαλία του μαθήματος Εφαρμοσμένη Στατιστική και Προβλέψεις στο Διαπανεπιστημιακό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη «Διοίκηση Επιχειρήσεων (Athens MBA)», του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου, το ακαδημαϊκό έτος 2002-2003."

Συν το ότι το MBA δεν μετράει ως τυπικό προσόν για Διεθνείς και Ευρωπαϊκές Σπουδές. Μήπως κάνω λάθος και πρόκειται για συνωνυμία, ξαδέλφη, κ.λπ. Ειλικρινά το ελπίζω.

Παπατζανή: ΦΕΚ + αδικοχαμένος (στα 37) αδελφός

Ας γυρίσουμε στην κυρία Παπατζανή Καλλιόπη του Χαραλάμπους (2η προσληπτέα πτυχιούχο Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών στο Γραφείο του Υπουργού.

Ο νυν υπουργός κος Μεϊμαράκης την διόρισε Διοικητική Διευθύντρια του Ινστίτουτου Αμυντικών Αναλύσεων την 21.7.2008 (ΦΕΚ ΥΟΔΔ 272/24.7.2008) ...

"[...] Αποφασίζουμε το διορισμό της Καλλιόπης Παπατζανή του Χαραλάμπους ,Πολιτικού Επιστήμονα − Διεθνολόγου, ως Διοικητικού Διευθυντή του Ινστιτούτου Αμυντικών Αναλύσεων για μια διετία, από 21 Ιουνίου 2008."

... αφού την είχε πρωτοδιορίσει την 21.7.2006 (... ΦΕΚ Β' 746/20.7.2006)

"[...] Αποφασίζουμε το διορισμό ως Διοικητικού Διευθυντή του Ινστιτούτου Αμυντικών Αναλύσεων της Καλλιόπης Παπατζανή Πολιτικού Επιστήμονα − Διεθνολόγου, για μια διετία, από 21 Ιουνίου 2006."

Τονίζω ότι ΔΕΝ είχε επιλεγεί για αυτήν την θέση από τον προηγούμενο υπουργό, τον κο Σπηλιωτόπουλο. Αποτελεί προσωπική επιλογή του κου Μεϊμαράκη. Να σημειώσω ότι η κα Παπατζανή κατάγεται από το Ρέθυμνο της Κρήτης.

O αδελφός της κας Παπατζανή, Παπατζανής Ιωάννης του Χαραλάμπους δυστυχώς έφυγε νέος από τη ζωή (γεννηθείς το 1971 - πέθανε σε ηλικία μόλις 37 ετών... :-( ). Ήταν αντιδήμαρχος Ρεθύμνου με το συνδυασμό της Νέας Δημοκρατίας και είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον για τη συμμετοχή του στα ψηφοδέλτια της ΝΔ το 2004 ( http://www.nd.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=32461&Itemid=229 ). Είχε διατελέσει και πρόεδρος του Ροταριανού Συλλόγου Ρεθύμνου. Υπήρξε και υποδιοικητής του Βενιζέλειου Νοσοκομείου, αλλά και τακτικό μέλος του Εθνικού Συμβουλίου Καταναλωτή ( http://www.inaep.org/enosi/enkafolder/deltia/12neasynthesisymvouliou.htm ). Υπήρξε και υποψήφιος για την Κεντρική Επιτροπή της ΝΔ, αλλά δεν εξελέγη ( http://www.2810.gr/print.php?artid=24214 ).

Κυρ Μάϊ 10: Ηλιόπουλος σχόλιο + περίπτωση φιλόλογου Στεμπίλη

Το point είναι πως είναι ήδη ερευνητής του Ινστιτούτου Αμυντικών Αναλύσεων (ΙΑΑ. Με ποια σχέση (μόνιμος, μετακλητός, ιδιωτικού δικαίου) δεν γνωρίζω. Συνεργάτης των περιοδικών του ΙΑΑ (Γεωστρατηγική, Defensor Pacis) και με επαίνους του βιβλίου του από τον τότε επιστημονικό διευθυντή του ΙΑΑ. Άρα, από τις 5 θέσεις, η μία θέση πάει στον ήδη ερευνητή του ΙΑΑ και η άλλη στον συνεργάτη (Πολιτικό Γραφείο!) του Μεϊμαράκη.

Επίσης, υπάρχει και το θέμα με τα πτυχία (Ιστορίας) - αν η προκήρυξη ζητούσε πτυχία Νομικών/Πολιτικών/Κοινωνικών Επιστημών θα έμενε έξω, αλλά επιστημονικά είναι καταρτισμένος. Το θέμα είναι πόσοι *άλλοι* είναι καταρτισμένοι, αλλά δεν είναι ήδη π.χ. συνεργάτης του ΙΑΑ (πώς αλήθεια άραγε γίνεται κάποιος ερευνητής του Ινστιτούτου Αμυντικών Αναλύσεων;)

Υπάρχει εδώ όμως και μια άλλη περίπτωση. Με τον 5ο (και τελευταίο) προσληπτέο σ' αυτή την ειδικότητα: Στεμπίλης Δημήτριος του Παναγιώτη

Πρόκειται για Ιστορικό-Αρχαιολόγο του Παν. Αθηνών (το βιογραφικό του υπήρχε εδώ http://www.perizitito.gr/authors.php?authorid=59642 1-2 βδομάδες πριν αλλά όχι πια - προσέξτε εν τω μεταξύ τον τίτλο του βιβλίου: "Θέματα νεοελληνικής ιστορίας Γ' τάξης ενιαίου λυκείου", Εκδόσεις Λιβάνη), αλλά αν πάτε εδώ σε κάποια αποτελέσματα του ΙΔΕΚΕ φαίνεται ότι το βασικό του πτυχίο είναι Ιστορίας-Αρχαιολογίας

ΣΤΕΜΠΙΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ -ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ

Επίσης στο βιβλίο Γαλλικών της Α' Γυμνασίου (του Οργανισμού) του οποίου έχει πραγματοποιήσει τη φιλολογική επιμέλεια, φαίνεται καθαρά ότι είναι φιλόλογος ( http://pi-schools.sch.gr/gymnasio/gallika_a/math/001-023.pdf , σελ. 2 )

Είναι υποψήφιος διδάκτορας στο Universite Paris I (Pantheon-Sorbonne).

http://indy.gr/analysis/ypografes-kata-tis-aposyrsis-toy-biblioy-tis-st-dimotikoy

Παρότι αναφέρει "Υποψήφιος Διδάκτορας Σύγχρονης Ιστορίας και Διεθνών Σχέσεων", στο site του Πανεπιστημίου το affectation του αναφέρεται ως "Doctorat en Histoire" χωρίς περαίτερω διακρίσεις σε Διεθνείς Σχέσεις κ.λπ.

http://www.univ-paris1.fr/recherche/page-perso/page/?uid=e0g411006bz

Το όνομά του αναφέρεται κάτω από τη λίστα των Doctorants (Υποψηφίων Διδακτόρων) της Ecole Doctorale d' Histoire (Διδακτορικής Σχολής Ιστορίας).

Η (μεταπτυχιακή;) these του στη σχολή αυτή είναι από το 1997-98 ( http://edoc-histoire.univ-paris1.fr/EDvieux/html/doctot.htm ):

Stebilis Dimitrios, La Grece face a la construction europeenne, des annees 1950 a 1967 (Επιβλέπων Καθηγητής: R. Frank).

("Η Ελλάδα εν όψει της Ευρωπαϊκής κατασκευής, τα έτη 1950 με 1967")

Το γεγονός ότι το ΥΕΘΑ προσλαμβάνει ιστορικό-αρχαιολόγο με master (ή όπως το ονομάζουν στη Γαλλία), και πάλι στην Ιστορία (έστω τη σύγχρονη) και εμπειρία μάλλον στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση (όπως δείχνει το βιβλίο του και η φιλολογική επιμέλεια στο άλλο και η αίτηση στο ΙΔΕΚΕ), σίγουρα κάνει "κλικ" στις περιπτώσεις δασκάλων/θεολόγων/φιλολόγων που είχε εγείρει το ΠΑΣΟΚ (Β. Παπανδρέου - Καχριμάκης) με τη ερώτηση προς Μεϊμαράκη το Φεβρουάριο. Πάντως στην περίπτωση Ηλιόπουλου πιο πριν (ο 1ος) δεν θεωρώ ότι το θέμα είναι τα πτυχία, καθότι πολλές φορές εμμονές σε τυπικά προσόντα κατοχής ορισμένων πτυχίων κόβουν ικανότατους υποψήφιους, αλλά το γεγονός ότι ήδη ήταν ερευνητής του Ινστιτούτου Αμυντικού Αναλύσεων (!).

Κυρ Μάϊ 10: Ηλιόπουλος

Ας επανέλθουμε στο Ινστιτούτο Αμυντικών Αναλύσεων:

Στις 5 θέσεις πτυχιούχων Νομικών ή Πολιτικών ή Κοινωνικών ή Φιλοσοφικών ή Ιστορικών ή Θεολογικών (!) ή Παιδωγωγικών (!) Σπουδών:

1ος είναι ο κος Ηλιόπουλος Ηλίας του Ιωάννη

O κος Ηλιόπουλος είναι ήδη ερευνητής του Ινστιτούτου Αμυντικού Αναλύσεων που εποπτεύεται από το ΥΕΘΑ. ( http://www.iaabooks.gr/articles/Geo_11.pdf σελίδα 100 )

Όπως φαίνεται στο σύντομο βιογραφικό του στο http://www.perizitito.gr/authors.php?authorid=67650 "Ο Ηλίας Ηλιόπουλος γεννήθηκε το 1967 στην Αθήνα. Αποφοίτησε από το Τμήμα Ιστορίας-Αρχαιολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπ/μίου Αθηνών και κατόπιν επιτυχούς συμμετοχής στις εξετάσεις του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών συνέχισε τις σπουδές του στο Πανεπιστήμιο Μονάχου (Ludwig-Maximilians-Universitat Munchen), στους τομείς της Ιστορίας Ανατολικής & Νοτιοανατολικής Ευρώπης, της Νεώτερης και Σύγχρονης Ιστορίας και της Πολιτικής Επιστήμης. Αναγορεύθηκε Διδάκτωρ της Φιλοσοφικής Σχολής (Dr. Phil) του αυτού Πανεπιστημίου. Η διδακτορική διατριβή του, βασισμένη σε εκτενή έρευνα των Βρεταννικών, Γερμανικών, Αμερικανικών και Ελληνικών Διπλωματικών Αρχείων, πραγματεύεται την θέση της Ελλάδος εντός του συσχετισμού ισχύος και επιρροής των Μεγάλων (Ναυτικών και Ηπειρωτικών) Δυνάμεων της εποχής και την ρεαλιστική Στρατηγική Ανασχέσεως της Αναθεωρητικής Απειλής κατά της Ελλάδος."

Στην περίπτωση του κου Ηλίας Ηλιόπουλου, με όλο το *άριστο* επιστημονικό υπόβαθρο που διαθέτει, εγείρειται δυστυχώς ζήτημα όσον αφορά ότι οι σπουδές του, πτυχιακές και διδακτορικές, είναι στο αντικείμενο της Ιστορίας - και το ζήτημα αυτό δεν το εγείρω εγώ -το είχε θέσει η αξιωματική αντιπολίτευση ήδη από το Φεβρουάριο χαρακτηρίζοντας από την περιγραφή αυτών των 5 θέσεων το διαγωνισμό ως φωτογραφικό. Δείτε εδώ: http://www.scribd.com/doc/14528214/-55-5209 για την ερώτηση Βάσως Παπανδρέου και Καχριμάκη μαζί με την απάντηση Υπουργού Εθν. Άμυνας Μεϊμαράκη.

Όμως το θέμα μου δεν είναι αυτό, είναι όμως είπα και στη αρχή η σχέση με τo Ινστιτούτο Αμυντικών Αναλύσεων του ΥΕΘΑ. Tο ΙΑΑ εκδίδει ένα επιστημονικό περιοδικό, ονόματι Γεωστρατηγική ( μπορείτε να το δείτε και οι ίδιοι, μαζί με τις άλλες εκδόσεις του ΙΑΑ, στο http://www.iaa.gr/aa/categ.asp?CategID=5 )

Έχουμε και λέμε λοιπόν:

Τεύχος 11 (Μάιος - Αύγουστος 2007): http://www.iaabooks.gr/articles/Geo_11.pdf

* Ηλίας Ηλιόπουλος, " 'Το Σενάριο του Ναυτικού', Η Απόπειρα Εναλλακτικής Στρατηγικής της Γερμανίας κατά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο και ο Ρόλος του Πολεμικού Ναυτικού, σελ. 28-47

* Ηλίας Ηλιόπουλος, "Πολεμικό Ναυτικό ΗΠΑ / Αμυντική Πολιτική / Αμυντική Στρατηγική / Επιχειρησιακά Δόγματα / Το Δόγμα του Ναυτικού των 'Χιλίων Πλοίων' / Παγκόσμιος Συμμαχία για την Ασφάλεια των Θαλασσών, σελ. 100-103

* Ιωάννης Μάζης, Βιβλιοκριτική για Ηλία Ηλιόπουλου "Ζητήματα Γεωπολιτικής και Διπλωματίας Ναυτικών και Ηπειρωτικών Δυνάμεων στον Σύγχρονο Κόσμο" (ο κ. Μάζης ήταν τότε Πρόεδρος του Επιστημονικού Συμβουλίου του ΙΑΑ), σελ. 104-105 (τελευταία παράγραφος: "αυτονοήτως αξιέπαινος ο συγγραφέας")

Τεύχος 7 (Ιανουάριος - Απρίλιος 2007): http://www.iaabooks.gr/articles/Geo_7.pdf

* Ηλίας Ηλιόπουλος, "Η Τουρκία ως πρότυπο των μουσουλμανικών δημοκρατιών της πρώην ΕΣΣΔ", σελ. 143 (145 του PDF) - 178

Επίσης το ΙΑΑ εκδίδει ένα επιστημονικό περιοδικό στην αγγλική γλώσσα , ονόματι Defensor Pacis ( μπορείτε να το δείτε και οι ίδιοι στο http://www.iaa.gr/aa/item.asp?ItemID=319 )

Τεύχος 21:

* Ilias Iliopoulos, "Lessons Learned From Naval History and Geopolitics" ( http://www.iaabooks.gr/articles/Pacis_21.pdf , σελ. 41-45)

Παρ Μάϊ 08: Πραβίτα - Τα ΦΕΚ

Και η "δίδυμη" περίπτωση:

--------------------

ΦΕΚ Γ' 189/13.07.2004

"Με την υπ’ αριθ. Υ 116/1.7.2004 απόφαση του Πρωθυπουργού, που εκδόθηκε σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, διορίζεται από 10.6.2004 η Μαρία - Ηλιάνα Πραβίτα του Δημητρίου, σε θέση Ειδικού Συμβούλου στο Γραφείο Ποιότητας Ζωής στο Πολιτικό Γραφείο Πρωθυπουργού. Οι μηνιαίες αποδοχές ορίζονται σε ποσοστό 90% του συνόλου των μηνιαίων αποδοχών που αντιστοιχούν κάθε φορά στον α' βαθμό της κατηγορίας ειδικών θέσεων με τα κάθε είδους επιδόματα και προσαυξήσεις.

(Αρ. βεβ. ΥΔΕ 9649/12.7.2004)

Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Α. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ"

-----------------------

ΦΕΚ ΥΟΔΔ 57/15.2.2007

"Αριθμ. 2/2494/0022

Σύσταση και συγκρότηση Ομάδας Εργασίας για τη κατάρτιση εγχειριδίου οδηγιών συμπλήρωσης της Έκθεσης Αξιολόγησης Συνεπειών Ρυθμίσεων.

Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ -

Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

[...] Συνιστούμε ομάδα εργασίας για την σύνταξη εγχειριδίου οδηγιών συμπλήρωσης της Έκθεσης Αξιολόγησης Συνεπειών Ρυθμίσεων που θα συνοδεύει σχέδια νόμων και σχέδια προεδρικών διαταγμάτων.

2. Η Ομάδα Εργασίας θα ξεκινήσει το έργο της την 22α Ιανουαρίου 2007 και θα το ολοκληρώσει στις 22α Μαρτίου 2007.

3. Η Ομάδα Εργασίας θα αποτελείται από οκτώ μέλη και συγκροτείται ως εξής:

α) Αντώνης Μακρυδημήτρης του Παναγιώτη − Σοφοκλή, καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών, ως συντονιστής.

[...]

η) Μαρία − Ηλιάνα Πραβίτα του Δημητρίου, νομικός, ειδική σύμβουλος στο Γραφείο Ποιότητας Ζωής του Πολιτικού Γραφείου Πρωθυπουργού.

4. Η μηνιαία αποζημίωση για κάθε μέλος της Ομάδας Εργασίας ορίζεται στο ποσό των 626 ευρώ

[...]

Αθήνα, 29 Ιανουαρίου 2007

Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΠΕΤΡΟΣ ΔΟΥΚΑΣ

Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

ΑΡΓΥΡΙΟΣ ΚΑΡΡΑΣ"

----------------------

ΦΕΚ ΥΟΔΔ 510/29.10.2007

"Αριθμ. 3598

Σύσταση και συγκρότηση ομάδας εργασίας για το σχεδιασμό και την υποστήριξη εφαρμογής των αρχών και διαδικασιών της κανονιστικής μεταρρύθμισης.

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ -

Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

[...]

1. Συνιστούμε ομάδα εργασίας για το σχεδιασμό και την υποστήριξη εφαρμογής των αρχών και διαδικασιών της κανονιστικής μεταρρύθμισης, όπως αυτές περιγράφονται στην εγκύκλιο Υ190/18.7.2007 του Πρωθυπουργού.

[...]

3. Η Ομάδα Εργασίας θα ξεκινήσει το έργο της την 1η Νοεμβρίου 2007 και θα το ολοκληρώσει στις 30 Ιουλίου 2008.

4. Η Ομάδα Εργασίας θα αποτελείται από τέσσερα μέλη και συγκροτείται ως εξής: [...] γ) Μαρία Ηλιάνα Πραβίτα του Δημητρίου, νομικός, ειδική σύμβουλος στο Γραφείο Ποιότητας ζωής του Πολιτικού Γραφείου Πρωθυπουργού, με ΑΔΤ Φ351159 και δ) Ηλίας Μικρουλέας του Κωνσταντίνου, δικηγόρος και διδάκτωρ νομικής, ειδικός σύμβουλος στη Γενική Γραμματεία της Κυβέρνησης.

5. Η μηνιαία αποζημίωση για κάθε μέλος της Ομάδας Εργασίας ορίζεται στο ποσό των εξακοσίων σαράντα οκτώ ευρώ.

[...]

Αθήνα, 23 Νοεμβρίου 2007

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗΣ

Ο Γενικός Γραμματέας της Κυβέρνησης

ΑΡΓΥΡΙΟΣ ΚΑΡΡΑΣ"

----------------------

ΦΕΚ ΥΟΔΔ 359/14.8.2008

"Αριθμ. 2324

Σύσταση και συγκρότηση ομάδας εργασίας για την καταγραφή και αποτύπωση των συναρμοδιοτήτων των υπηρεσιών Υπουργείων.

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ -

Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

[...]

1. Συνιστούμε ομάδα εργασίας με έργο την καταγραφή και αποτύπωση των συναρμοδιοτήτων μεταξύ των υπηρεσιών των Υπουργείων με βάση τους οργανισμούς τους και άλλα συναφή κείμενα.

[...]

2. Η Ομάδα Εργασίας θα ξεκινήσει το έργο της την 1.9.2008 και θα το ολοκληρώσει εντός τριών μηνών.

3. Η Ομάδα Εργασίας θα αποτελείται από τους εξής:

α) Αντώνη Μακρυδημήτρη του Παναγιώτη − Σοφοκλή, καθηγητή Διοικητικής Επιστήμης στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, ως συντονιστή, β) Μαρία − Ηλιάνα Πραβίτα του Δημητρίου, νομικό, υποψήφια διδάκτορα Δημόσιας Διοίκησης, Ειδική Σύμ− βουλος στο Πολιτικό Γραφείο Πρωθυπουργού

[...]

4. Η μηνιαία αποζημίωση για κάθε μέλος της Ομάδας Εργασίας ορίζεται στο ποσό των εξακοσίων ενενήντα δύο ευρώ.

[...]

Αθήνα, 16 Ιουλίου 2008

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗΣ

Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

ΑΡΓΥΡΙΟΣ ΚΑΡΡΑΣ"

Παρ Μάϊ 08: Παπαναστασόπουλος - Tα ΦΕΚ

Αφού λοιπόν δεν ήταν ενδιαφέροντα/επαρκή/πειστικά τα στοιχεία που παρέθεσα, ας τα διανθίσω έτι περαιτέρω:

ΦΕΚ Γ' 72/14.3.2006

Με την υπ’ αριθμ. Φ.470.1/115/797/Σ. 183/8.3.2006 απόφαση του Υπουργού Εθνικής Άμυνας, διορίζεται ως μετακλητός υπάλληλος στο Πολιτικό Γραφείο του Υπουργού Εθνικής Άμυνας, ο Παπαναστασόπουλος Νικόλαος του Γεωργίου με βαθμό Β΄, από 1.3.2006 που προσφέρει τις υπηρεσίες του.

(Αριθμ. βεβ. Υ.Δ.Ε./ΓΕΣ/ΔΟΙ/2ο 550019/7.3.2006).

ΦΕΚ ΥΟΔΔ 443/15.10.2007

"Με την υπ’ αριθμ. Φ.470.1/362/3315/Σ.747/5.10.2007 απόφαση του Υπουργού Εθνικής Άμυνας, ανανεώνεται ο διορισμός ως μετακλητού υπαλλήλου στο Πολιτικό Γραφείο του Υπουργού Εθνικής Άμυνας, του Παπαναστασόπουλου Νικολάου του Γεωργίου από 19.9.2007 που προσφέρει τις υπηρεσίες του.

(Αριθμ. βεβ. ΓΕΣ/ΔΟΙ/2ο/511399/5.10.2007).

Τετάρτη 6 Μαΐου 2009

Παπαναστασόπουλος

Και για να ανεβάσουμε λίγο ακόμα το ποσοστό όσων έχουν κομματικές διασυνδέσεις:

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ (ΓΔΠΕΑΔΣ)

Πέντε (5) θέσεις ... Νομικών ή Πολιτικών κ.λπ.

2. Παπαναστασόπουλος Νικόλαος του Γεωργίου

Μέσα σε 15 εν όλω προσληπτέους νομικούς και πολιτικούς επιστήμονες είναι ο 2ος μετά την κα Πραβίτα που είναι μεταπτυχιακός και διδακτορικός φοιτητής του ειδικού συμβούλου του Πρωθυπουργού για θέματα δημόσιας διοίκησης κου Μακρυδημήτρη

Ιδού η μεταπτυχιακή του εργασία (Σεπτ. 2003) με επιβλέποντα καθηγητή τον κ. Μακρυδημήτρη: http://web.pspa.uoa.gr/data/download/ede/conferences/KDP_2003/Proceedings/Papanastasopoulos_Nikolaos.pdf

Ιδού το από κοινού άρθρο του στη Καθημερινή με τον κ. Μακρυδημήτρη (7/3/2004): "Στρατηγική επιλογή η «επανίδρυση» του κράτους" http://news.kathimerini.gr/4Dcgi/4Dcgi/_w_articles_civ_11_07/03/2004_96200

Ιδού η δημοσίευσή του στο περιοδικό "Φιλελεύθερη Έμφαση" του Ινστιτούτου Δημοκρατίας "Κωνσταντίνος Καραμανλής" (Απρ-Μάι-Ιουν 2004, τευχ. 19, σελ. 97 επ.): http://www.idkaramanlis.gr/html/publis/pdf/Emfasi19.pdf

Και η συμμετοχή του ως νέος φοιτητής το 1994-96 σε κομματική νεολαία ως "Εκπρόσωπος του συλλόγου φοιτητών του τμήματος στη Γενική Συνέλευση του τμήματος , στη Σύγκλητο του Πανεπιστημίου, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Τμήματος.": http://www.politikinet.gr/who_is_who/Personal/papanastasopoulos_nik/papanastasopoulos_nik1.htm

Άρα πάμε στους 16 στους 55, ποσοστό 29%

Ανασκόπηση - Υπολογισμού ποσοστού

Εγώ θα κάνω την εξής πρόσθεση ατόμων που έχουν στενή σχέση με το κυβερνών κόμμα κ.λπ. με τη μία εξαίρεση του συνδικαλιστή, και που σε πολλές περίπτωσεις, κρίνω ότι υστερούν σε προσόντα. Σε πολλές περιπτώσεις διαφωνώ με την ουσιαστική κρίση της επιτροπής. Επίσης διαφωνώ κάθετα σε ηθικό επίπεδο, με τη συμμετοχή γενικών γραμματέων υπουργείων και ειδικών συμβούλων πρωθυπουργού σε τέτοιες διαγωνιστικές διαδικασίες.

* Θέσεις Οικονομικών ΓΔΟΣΥ: 5/10

1. Η εν ενεργεία αναπληρώτρια γενική διευθύντρια ΓΔΟΣΥ, υποψήφια με Δημοκρατική Κίνηση Οικονομολόγων (ΝΔ) το 2004 για Οικονομικό Επιμελητήριο, Μέλος Κεντρικής Επιτροπής ΝΔ,

2. Μέλος της Συνέλευσης Αντιπροσώπων Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος που εξελέγη το 2007 με τη Δημοκρατική Κίνηση Οικονομολόγων (ΝΔ) επικεφαλής του συνδυασμού της οποίας και νυν πρόεδρος του Οικονομικού Επιμελητηρίου είναι ο τωρινός γενικός διευθυντής της ΓΔΟΣΥ

3. Ο γιος του αρχισυνδικαλιστή του ΠΑΣΟΚ στο ΥΕΘΑ (προέδρου της ΠΟΕ-ΥΕΘΑ), προέδρου του Γ.Σ. της ΑΔΕΔΥ και υποψηφίου βουλευτή στη Β' Αθηνών το 2007

4. Γιος του Α/ΓΕΑ

5. Αδελφός ειδικής συμβούλου του Υπουργού Οικονομικών

* Θέσεις Πληροφορικής: 1/2

Ανηψιός υφυπουργού Οικονομικών που απορρίφθηκε ακόμη και σε διαγωνισμό με μόρια της νομαρχίας του εκλογικής περιφέρειας όπου εκλέγεται ο θείος του

* Θέσεις Μηχανικών ΓΔΟΣΥ: 1/1

Ανηψιός δημάρχου δήμου της Πελοποννήσου που εκλέγεται για 3η φορά με τη ΝΔ και που έχει κατέβει 3 φορές ως υποψήφιος βουλετής με αυτό το κόμμα.

* Θέσεις Ψυχολογίας κ.λπ.: 1/5

Κόρη γνωστού καθηγητή του Πανεπιστημίου Μακεδονίας

* Θέσεις Νομικών ΓΔΑΕΕ: 2/5

1. Κόρη αντιπροέδρου του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους που απέτυχε παταγωδώς (βαθμοί 3/20) στο διαγωνισμό των συμβολαιογράφων σε νομό της Κρήτης

2. Ειδική σύμβουλος του Πρωθυπουργού για θέματα ποιότητας ζωής!

* Θέσεις Οικονομικών ΓΔΑΕΕ:

1/5 Γιος υποψηφίου δημοτικού συμβούλου με τη ΝΔ σε δήμο της Αττικής, αποστράτου ταξιάρχου, και τμηματάρχη στο ΥΕΘΑ.

* Θέσεις Νομικών Γραφείου Υπουργού: 2/2

1. Η εν ενεργεία γενική γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας !!!

2. Ειδική συνεργάτιδα του Πρωθυπουργού όταν αυτός ήταν υπουργού Πολιτισμού (2004-2006) και νυν ειδική συνεργάτιδα του γ.γ. Πολιτισμού

* Θέσεις Οικονομικών Γραφείου Υπουργού: 1/1

Ένα ακόμη Μέλος της Συνέλευσης Αντιπροσώπων Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος που εξελέγη το 2007 με τη Δημοκρατική Κίνηση Οικονομολόγων (ΝΔ) επικεφαλής του συνδυασμού της οποίας και νυν πρόεδρος του Οικονομικού Επιμελητηρίου είναι ο τωρινός γενικός διευθυντής της ΓΔΟΣΥ. Συν τοις άλλοις όμως και δραστήριο μέλος της ΟΝΝΕΔ, μέλος του Ινστιτούτου "Κ. Καραμανλής" κ.λπ.

* Θέσεις Διεθνών κ' Ευρωπ. Σπουδών Γραφείου Υπουργού: 1/2

Διοικητική Διευθύντρια σε Ινστιτούτο, το οποίο εποπτεύεται από το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας. Στο ίδιο Ινστιτούτο είναι μέλος του Συμβουλίου ο σύζυγος της ανωτέρω γ.γ. του υπουργείου Παιδείας, ο οποίος είναι πολιτευτής της Ν.Δ. σε νομό της Θράκης.

ΑΘΡΟΙΣΜΑ: 15

15 στους 55 = 27%

27% είναι πάνω από 1 στους 4. Είναι πολύ υψηλό. Και ΧΩΡΙΣ να έχουμε δει όλες τις περιπτώσεις!!! Όταν μάλιστα περιλαμβάνει και εν ενεργεία γενική γραμματέα υπουργείου (!) , δύο ειδικές συμβούλους/συνεργάτιδες του πρωθυπουργού και συγγενή υφυπουργού είναι και πολύ δυνατό "ποιοτικά"...

Σαβ Μάϊ 02: Θεοδώρου - Επιλογή Λέγκα

[Ως απάντηση στο εξής που ειπώθηκε: "hahah αααααα ρε θεοδωρου οσο ζεις μας οδηγείς!! Στο αμφιθέατρο του πολυτεχνείου τις προάλλες μας είπε για έναν διαγωνισμό (χωρίς να διευκρινίζει ποιον) που είναι στην επιτροπή και ότι ήταν πολύ χαρούμενος εκείνη την μέρα, επειδή οπως ειπε τους 9 στους 10 υποψηφιους από την σχολη μας (μετσόβιο πολυτεχνείο / ηλεκτρολόγοι) θα τους πάρουν και ήταν ιδιαιτερα περήφανος για την σχολη μας λόγω των αποτελεσμάτων της συνέντευξης και των συγχαρητηρίων που δεχόταν από τους άλλους καθηγητές της επιτροπής. Σε σχέση με άλλους από άλλες σχολες που ερχόντουσαν οι απόφοιτοι απο το μετσόβιο ήταν μέρα με την νύχτα (μας έλεγε) και πως η επιτροπή εντυπωσιάστηκε από το επίπεδο της σχολης μας (να το δω και να μην το πιστέψω)."]

Πάντως στους Πληροφορικάριους, τον Λέγκα έβαλε 1ο, τον ανηψιό του Υφυπουργού Οικονομικών, με βαθμό πτυχίου 6.62 από την Πληροφορική Θεσσαλονίκης! (ιδού και η πτυχιακή εργασία του το 2003 από κοινού με έτερο φοιτητή: http://delab.csd.auth.gr/~katsaros/WebApplication.pdf υπό την επίβλεψη του καθηγητή κου Κατσαρού). 33ος και επιλαχών στη Νομαρχία Τρικάλων, 85ος και επιλαχών στο Ελεγκτικό Συνέδριο, αποτυχών στο γραπτό διαγωνισμό για Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας, 72% στο τεστ δεξιοτήτων, ούτε τα 28 δεν είχε κλείσει όταν έκανε την αίτηση. Ως Ηλ. Μηχανικός, ο κος Θεοδώρου δεν είναι καθ' ύλην αρμόδιος γι' αυτήν την επιλογή;

Παρ Μάϊ 01: Τεστ Δεξιοτήτων - Σχόλιο

Παιδιά, επί τη ευκαιρία των οριστικών αποτελεσμάτων [...] του τεστ δεξιοτήτων που βγήκαν προχθές, κάθησα[...] και βρήκα[...] πόσοι από τους προσληπτέους και πόσοι από τους αναπληρωματικούς το έχουν δώσει.

Είναι 12 στους 55 προσληπτέους και 17 στους 55 αναπληρωματικούς (φαίνεται κάποιοι από τους προσληπτέους αντ' αυτού έδιναν το τεστ "βυσματοτήτων")

Όσον αφορά αναλυτικές λίστες (και μαζί για όλες τις ειδικότητες και ανά ειδικότητα τις έχω - στους οικονομολόγους και στην πληροφορική είναι εκεί που όσον πιο χαμηλό το score στο τεστ δεξιοτήτων, τόσο πιο υψηλή η κατάταξη στον πίνακα προσληπτέων)

Δεν αποτελεί έκπληξη ότι ο μέσος όρος των αναπληρωματικών είναι υψηλότερος από τον μέσο όρος των προσληπτέων!!! Οι αναπληρωματικοί έχουν μέσο όρο 74%, ενώ οι προσλπητέοι μόλις 67%. Στους αναπληρωματικούς το range είναι 45%-99%, ενώ στους προσλπτέους 31%-85%.

Είναι σε αυτό το 31% που θα σταθώ πιο κάτω.

Πεμ Απρ 30: Καραντζούλης #2

Όποιος θέλει να αποστρατευτεί και δεν έχει άλλο τρόπο να το πετύχει κατεβαίνει με το Λεβέντη ή με οποιοδήποτε ανύπαρκτο κόμμα που δεν μπορεί να συμπληρώσει τα ψηφοδελτιά του και ψάχνει τον κόσμο με το ντουφέκι και όχι με τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ που ο κόσμος κάνει κρα να μπει υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος ακόμα και στην Άνω Κολοπετεινίτσα. Και φυσικά αφού σκοπός υποτίθεται είναι μόνο η αποστρατεία, δεν ξοδεύει λεφτά για γυαλιστερές διαφημιστικές μπροσούρες!

[...]

Το παιδί μπορεί να είναι το μεγαλύτερο αστέρι των οικονομικών που έχει βγάλει η Ελλάδα το τελευταία χρόνια μας - αυτό δεν το γνωρίζω. Αυτό που μπορώ να ξέρω όμως είναι η λίστα που έχει δημιοσιεύσει με όλους τους αποφοίτους του το πρόγραμμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής της ΑΣΟΕΕ στο http://www.aislab.aueb.gr/accfin/master/new/Downloads/ent/alumni%20msc%20in%20accounting%20and%20finance.%20full%20time%20program.pdf

Εκεί, και μάλιστα στην 1η-1η σελίδα βλέπουμε ότι ο κος Καραντζούλης είναι γεννηθείς το 1982, με πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων από το ΟΠΑ και αποφοίτησε από τη κατεύθυνση Λογιστικής της σειράς 2004-2005 του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών.

Συνυπολογίζοντας και 1 χρόνο στρατιωτική θητεία (λογικά το 2006), και 2 έτη εργασιακή εμπειρία τα έτη 2007 και 2008, βλέπουμε ότι τσίμα-τσίμα είχε τα ελάχιστα τυπικά προσόντα της προκήρυξης τον Ιανούαριο για να συμμετάσχει στο διαγωνισμό! Ούτε λόγος να γίνεται για την πρόσθετη εμπειρία των +4 ή +3 ετών εμπειρίας που ανέφερε η προκήρυξη!

Άρα, εκτός και αν πρόκειται περί ενός υπερταλαντούχου 27χρονου, με δημοσιεύσεις σε περιοδικά κ.λπ.! Όμως, δυστυχώς πέραν της διπλωματικής του εργασίας στην ΑΣΟΕΕ για το ανωτέρω μεταπτυχιακό, με τίτλο "THE EFFECT OF LEASE DATA IN ACCOUNTING NUMBERS - EMPIRICAL EVIDENCE FROM GREECE" ( http://www.aislab.aueb.gr/accfin/master/new/Downloads/ent/katalogos%20diplomatikon%20ergasion.xls ) δεν μπόρεσα να βρω κάποια αναφορά στο Google για να το επιβεβαιώσω...

Τρι Απρ 28: Καραντζούλης

Στη Γενική Διεύθυνση Αμυντικών Εξοπλισμών και Επενδύσεων, στους Οικονομολόγους, 3ος προσληπτέος είναι ο Καραντζούλης Θεόδωρος του Γεωργίου.

Αν πάτε εδώ: http://www.newtime.gr/elections06/veliotis/karantzoulis.pdf θα βρείτε τη μπροσούρα του πατέρα τού υποψηφίου, κου Καραντζούλη Γεωργίου, υποψηφίου δημοτικού συμβούλου στο Γέρακα με το συνδυασμό της ΝΔ το 2006 (δεν εξελέγη) και αν πάτε στην τελευταία σελίδα θα διαβάσετε τα εξής ενδιαφέροντα:

"Καραντζούλης Β. Γεώργιος

[...]

Απόστρατος Ταξίαρχος Στρατιωτικής Δικαιοσύνης (πρώτος και αρχηγός της σειράς του) [...]

Είναι έγγαμος με την Κων/να Ευσταθοπούλου, τμηματάρχη του Υπουργείου Εθνικής Αμύνης και έχουν τρείς γιους: Γιατρό (ΕΚΠΑ), Οικονομολόγο (ΑΣΟΕΕ) και Πολιτικό Μηχανικό (ΕΜΠ)"

Τα συμπεράσματα δικά σας.