Δευτέρα 18 Μαΐου 2009

Το ζήτημα δεν είναι γιατί δεν μπήκε ο Μάντης.

Το ζήτημα είναι γιατί μπήκε η Γκοτσόπουλου (εν ενεργεία Γενική Γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας!), ο Λέγκας (ανηψιός του υφυπουργού Οικονομικών που ούτε στη Νομαρχία Τρικάλων δεν είχε περάσει με μόρια!), η Πανάγαινα που ήταν στην κεντρική επιτροπή της ΝΔ, την είχε ο Καλλίρης Οικονομική Διευθύντρια στον ΟΔΙΕ όταν τον διόρισε η ΝΔ εκεί πρόεδρο και μόλις τον έκανε διευθυντή στο ΥΕΘΑ την έκανε αναπληρώτρια διευθύντρια, η Παπατζανή που εκτός από κομματικές θέσεις της ΝΔ δεν έχει δουλέψει σε τίποτε άλλο στη ζωή της - την πήρε ο Μεϊμαράκης και την έβαλε διευθύντρια στο Ινστιτούτο Αμυντικών Αναλύσεων του ΥΕΘΑ, ο Γιάγκος, που είναι γιος του αρχηγού ΓΕΑ, ο Πόκας που είναι γιος του αρχισυνδικαλιστή του ΥΕΘΑ, πρόεδρος του Γ.Σ της ΑΔΕΔΥ και υποψήφιος βουλευτής με το ΠΑΣΟΚ το 2007, η Κιούση που έχει εκλεγεί στο Οικονομικό Επιμελήτηριο με την ΝΔ επικεφαλής την οποία (και νυν πρόεδρος του Οικονομικού Επιμελητηρίου) είναι ο διευθυντής της διεύθυνσης όπου προσλαμβάνεται, ο Σταυρόπουλος επίσης εκλεγείς με την παράταξη της ΝΔ στο Οικονομικό Επιμελητήριο και δραστήριο μέλος της ΟΝΝΕΔ, η Πραβίτα, εν ενεργεία ειδική σύμβουλος του Πρωθυπουργού για θέματα Ποιότητας ζωής, ο Παπαναστασόπουλος, από το 2006 στο Πολιτικό Γραφείο του Μεϊμαράκη (αμφότεροι Πραβίτα και Παπαναστασόπουλος επιστημονικοί συνεργάτες του καθηγητή Μακρυδημήτρη, ειδικού συμβούλου του Πρωθυπουργού - η κα Πραβίτα έχει συγγράψει μαζί του Διοικητικό Κώδικα, ο δε κος Παπαναστασόπουλος, ο οποίος είχε διατελέσει συνδικαλιστής της ΔΑΠ από το 1ο έτος, είχε συγγράψει μαζί τον κο Μακρυδημήτρη την ημέρα των εκλογών του 2004 στην Καθημερινή της Κυριακής άρθρο για την *επανίδρυση του κράτους* - οποία ειρωνεία), η κα Τζουνή, η οποία ήταν ειδική συνεργάτη του κου Καραμανλή στο Υπουργείο Πολιτισμού του 2004-2006, και άλλες περιπτώσεις μικρομεσαίου βεληνεκούς οι οποίες ωχριούν μπροστά στις παραπάνω (ανηψιός δημάρχου ΝΔ της περιφέρειας και πρωην υποψήφιου βουλευτή, γιος υποψήφιου δημοτικού συμβούλου δήμου της Αττικής με τη ΝΔ που παράλληλα είναι απόστρατος ταξίαρχος με τη μητέρα του να είναι εν ενεργεία τμηματάρχης στο ΥΕΘΑ, εν ενεργεία ερευνητής στο Ινστιτούτο Αμυντικών Αναλύσεων που εποπτεύεται από το ΥΕΘΑ, κόρη γνωστού "τηλεψυχολόγου" καθηγητή Πανεπιστημίου, κόρη επί 20ετία καθηγητή της Σχολής Ναυτικών Δοκίμων). Και θα υπάρχουν και άλλες τέτοιες περιπτώσεις.

Τρίτη 12 Μαΐου 2009

Είναι κόρη επί 20ετία καθηγητή στη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων;

Θα θέσω τώρα ένα ερώτημα σχετικά με τη 1η προσληπτέα (πάνω και από την κα Παπατζανή) στις 2 θέσεις Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών, την κα Παπαθανασίου Κατερίνα-Μαρία του Ελευθερίου.

Μήπως πρόκειται για την Παπαθανασίου Κατερίνα-Μαρία που φοίτησε στο (διαπανεπιστημιακό - ΑΣΟΕΕ και ΕΜΠ) Athens MBA 2002-2004 όπως φαίνεται στο http://www.athensmba.gr/members2002.html

199 Παπαθανασίου Κατερίνα - Μαρία

"Στις ιστοσελίδες των μελών αναγράφονται τα μέλη του AthensMBA Alumni με κατάταξη σύμφωνα με το έτος επιλογής για το πρόγραμμα:"

Μήπως πρόκειται για κόρη του κου Παπαθανασίου Ελευθερίου, νυν καθηγητή Πληροφορικής στο τμήμα ΟΔΕ της ΑΣΟΕΕ και διατελέσαντα επί 20ετία καθηγητή Πληροφορικής στη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων;

http://www.ode.aueb.gr/sites/default/files/CVplhres_EL_PAPATHANASSIOU_2008May_Gr.pdf

"1979 μέχρι 1998 Από το έτος 1979 μέχρι και το 1998 ήταν Καθηγητής Πληροφορικής με σύμβαση στη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων και επικεφαλής της έδρας Ηλεκτρονικών Υπολογιστών."

"Από το έτος 197[9] μέχρι και το έτος 1998 στην Ανωτάτη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων
Στη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων, από το 1979 μέχρι και το 1998 (19 έτη), ως καθηγητής με σύμβαση, ήταν επί κεφαλής της έδρας και δίδασκε μαθήματα πληροφορικής, στις ακόλουθες Σχολές και Τάξεις:
• 1η και 4η Τάξεις Ναυτικών Δοκίμων και Μηχανικών
• Σχολή Δοκίμων Σημαιοφόρων Οικονομικών (ΔΣΟ)
• Σχολή Δοκίμων Σημαιοφόρων Λιμενικών (ΔΣΛ)
• Σχολές Γενικής Εκπαίδευσης Αξιωματικών (Μαχίμων και Μηχανικών)
Στα θέματα που έχει διδάξει στη ΣΝΔ περιλαμβάνονται:
• Οι Γλώσσες Προγραμματισμού FORTRAN-77, PASCAL, BASIC, C και PL/I.
• Αρχιτεκτονική των Υπολογιστικών Συστημάτων, Αριθμητική των υπολογιστών
• Γλώσσες Μηχανής και Συμβολική
• Λειτουργικά Συστήματα (Unix, Windows και RTE-1000 της HP)
• Δομές δεδομένων και Αλγοριθμικές Διαδικασίες
• Άλγεβρα Bool, Υλοποίηση των ψηφιακών κυκλωμάτων, Εφαρμογές Λογικών Κυκλωμάτων (Ακολουθιακή και Συνδυαστική Λογική)
• Διαχείριση Αρχείων, Βάσεις δεδομένων και εφαρμογές
• Επικοινωνίες υπολογιστικών συστημάτων
• Προγραμματισμός μικροεπεξεργαστών διαφόρων οικογενειών και κατηγοριών"

XΙ. ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΜΕΛΕΤΕΣ, ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

15. Οργάνωση των Εκπαιδευτικών και Διοικητικών Υπηρεσιών της Σχολής Ναυτικών Δοκίμων, 1991.

17. Μεταπτυχιακή Σχολή Εξειδίκευσης στους Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές. Μελέτη για τη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων, 1985."

Συν το ότι αν ίσχυε αυτό θα σήμαινε ότι έκανε μάθημα στο Athens MBA ενόσω ήταν φοιτήτρια εκεί η κόρη του:

"Διδασκαλία του μαθήματος Εφαρμοσμένη Στατιστική και Προβλέψεις στο Διαπανεπιστημιακό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη «Διοίκηση Επιχειρήσεων (Athens MBA)», του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου, το ακαδημαϊκό έτος 2002-2003."

Συν το ότι το MBA δεν μετράει ως τυπικό προσόν για Διεθνείς και Ευρωπαϊκές Σπουδές. Μήπως κάνω λάθος και πρόκειται για συνωνυμία, ξαδέλφη, κ.λπ. Ειλικρινά το ελπίζω.

Παπατζανή: ΦΕΚ + αδικοχαμένος (στα 37) αδελφός

Ας γυρίσουμε στην κυρία Παπατζανή Καλλιόπη του Χαραλάμπους (2η προσληπτέα πτυχιούχο Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών στο Γραφείο του Υπουργού.

Ο νυν υπουργός κος Μεϊμαράκης την διόρισε Διοικητική Διευθύντρια του Ινστίτουτου Αμυντικών Αναλύσεων την 21.7.2008 (ΦΕΚ ΥΟΔΔ 272/24.7.2008) ...

"[...] Αποφασίζουμε το διορισμό της Καλλιόπης Παπατζανή του Χαραλάμπους ,Πολιτικού Επιστήμονα − Διεθνολόγου, ως Διοικητικού Διευθυντή του Ινστιτούτου Αμυντικών Αναλύσεων για μια διετία, από 21 Ιουνίου 2008."

... αφού την είχε πρωτοδιορίσει την 21.7.2006 (... ΦΕΚ Β' 746/20.7.2006)

"[...] Αποφασίζουμε το διορισμό ως Διοικητικού Διευθυντή του Ινστιτούτου Αμυντικών Αναλύσεων της Καλλιόπης Παπατζανή Πολιτικού Επιστήμονα − Διεθνολόγου, για μια διετία, από 21 Ιουνίου 2006."

Τονίζω ότι ΔΕΝ είχε επιλεγεί για αυτήν την θέση από τον προηγούμενο υπουργό, τον κο Σπηλιωτόπουλο. Αποτελεί προσωπική επιλογή του κου Μεϊμαράκη. Να σημειώσω ότι η κα Παπατζανή κατάγεται από το Ρέθυμνο της Κρήτης.

O αδελφός της κας Παπατζανή, Παπατζανής Ιωάννης του Χαραλάμπους δυστυχώς έφυγε νέος από τη ζωή (γεννηθείς το 1971 - πέθανε σε ηλικία μόλις 37 ετών... :-( ). Ήταν αντιδήμαρχος Ρεθύμνου με το συνδυασμό της Νέας Δημοκρατίας και είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον για τη συμμετοχή του στα ψηφοδέλτια της ΝΔ το 2004 ( http://www.nd.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=32461&Itemid=229 ). Είχε διατελέσει και πρόεδρος του Ροταριανού Συλλόγου Ρεθύμνου. Υπήρξε και υποδιοικητής του Βενιζέλειου Νοσοκομείου, αλλά και τακτικό μέλος του Εθνικού Συμβουλίου Καταναλωτή ( http://www.inaep.org/enosi/enkafolder/deltia/12neasynthesisymvouliou.htm ). Υπήρξε και υποψήφιος για την Κεντρική Επιτροπή της ΝΔ, αλλά δεν εξελέγη ( http://www.2810.gr/print.php?artid=24214 ).

Κυρ Μάϊ 10: Ηλιόπουλος σχόλιο + περίπτωση φιλόλογου Στεμπίλη

Το point είναι πως είναι ήδη ερευνητής του Ινστιτούτου Αμυντικών Αναλύσεων (ΙΑΑ. Με ποια σχέση (μόνιμος, μετακλητός, ιδιωτικού δικαίου) δεν γνωρίζω. Συνεργάτης των περιοδικών του ΙΑΑ (Γεωστρατηγική, Defensor Pacis) και με επαίνους του βιβλίου του από τον τότε επιστημονικό διευθυντή του ΙΑΑ. Άρα, από τις 5 θέσεις, η μία θέση πάει στον ήδη ερευνητή του ΙΑΑ και η άλλη στον συνεργάτη (Πολιτικό Γραφείο!) του Μεϊμαράκη.

Επίσης, υπάρχει και το θέμα με τα πτυχία (Ιστορίας) - αν η προκήρυξη ζητούσε πτυχία Νομικών/Πολιτικών/Κοινωνικών Επιστημών θα έμενε έξω, αλλά επιστημονικά είναι καταρτισμένος. Το θέμα είναι πόσοι *άλλοι* είναι καταρτισμένοι, αλλά δεν είναι ήδη π.χ. συνεργάτης του ΙΑΑ (πώς αλήθεια άραγε γίνεται κάποιος ερευνητής του Ινστιτούτου Αμυντικών Αναλύσεων;)

Υπάρχει εδώ όμως και μια άλλη περίπτωση. Με τον 5ο (και τελευταίο) προσληπτέο σ' αυτή την ειδικότητα: Στεμπίλης Δημήτριος του Παναγιώτη

Πρόκειται για Ιστορικό-Αρχαιολόγο του Παν. Αθηνών (το βιογραφικό του υπήρχε εδώ http://www.perizitito.gr/authors.php?authorid=59642 1-2 βδομάδες πριν αλλά όχι πια - προσέξτε εν τω μεταξύ τον τίτλο του βιβλίου: "Θέματα νεοελληνικής ιστορίας Γ' τάξης ενιαίου λυκείου", Εκδόσεις Λιβάνη), αλλά αν πάτε εδώ σε κάποια αποτελέσματα του ΙΔΕΚΕ φαίνεται ότι το βασικό του πτυχίο είναι Ιστορίας-Αρχαιολογίας

ΣΤΕΜΠΙΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ -ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ

Επίσης στο βιβλίο Γαλλικών της Α' Γυμνασίου (του Οργανισμού) του οποίου έχει πραγματοποιήσει τη φιλολογική επιμέλεια, φαίνεται καθαρά ότι είναι φιλόλογος ( http://pi-schools.sch.gr/gymnasio/gallika_a/math/001-023.pdf , σελ. 2 )

Είναι υποψήφιος διδάκτορας στο Universite Paris I (Pantheon-Sorbonne).

http://indy.gr/analysis/ypografes-kata-tis-aposyrsis-toy-biblioy-tis-st-dimotikoy

Παρότι αναφέρει "Υποψήφιος Διδάκτορας Σύγχρονης Ιστορίας και Διεθνών Σχέσεων", στο site του Πανεπιστημίου το affectation του αναφέρεται ως "Doctorat en Histoire" χωρίς περαίτερω διακρίσεις σε Διεθνείς Σχέσεις κ.λπ.

http://www.univ-paris1.fr/recherche/page-perso/page/?uid=e0g411006bz

Το όνομά του αναφέρεται κάτω από τη λίστα των Doctorants (Υποψηφίων Διδακτόρων) της Ecole Doctorale d' Histoire (Διδακτορικής Σχολής Ιστορίας).

Η (μεταπτυχιακή;) these του στη σχολή αυτή είναι από το 1997-98 ( http://edoc-histoire.univ-paris1.fr/EDvieux/html/doctot.htm ):

Stebilis Dimitrios, La Grece face a la construction europeenne, des annees 1950 a 1967 (Επιβλέπων Καθηγητής: R. Frank).

("Η Ελλάδα εν όψει της Ευρωπαϊκής κατασκευής, τα έτη 1950 με 1967")

Το γεγονός ότι το ΥΕΘΑ προσλαμβάνει ιστορικό-αρχαιολόγο με master (ή όπως το ονομάζουν στη Γαλλία), και πάλι στην Ιστορία (έστω τη σύγχρονη) και εμπειρία μάλλον στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση (όπως δείχνει το βιβλίο του και η φιλολογική επιμέλεια στο άλλο και η αίτηση στο ΙΔΕΚΕ), σίγουρα κάνει "κλικ" στις περιπτώσεις δασκάλων/θεολόγων/φιλολόγων που είχε εγείρει το ΠΑΣΟΚ (Β. Παπανδρέου - Καχριμάκης) με τη ερώτηση προς Μεϊμαράκη το Φεβρουάριο. Πάντως στην περίπτωση Ηλιόπουλου πιο πριν (ο 1ος) δεν θεωρώ ότι το θέμα είναι τα πτυχία, καθότι πολλές φορές εμμονές σε τυπικά προσόντα κατοχής ορισμένων πτυχίων κόβουν ικανότατους υποψήφιους, αλλά το γεγονός ότι ήδη ήταν ερευνητής του Ινστιτούτου Αμυντικού Αναλύσεων (!).

Κυρ Μάϊ 10: Ηλιόπουλος

Ας επανέλθουμε στο Ινστιτούτο Αμυντικών Αναλύσεων:

Στις 5 θέσεις πτυχιούχων Νομικών ή Πολιτικών ή Κοινωνικών ή Φιλοσοφικών ή Ιστορικών ή Θεολογικών (!) ή Παιδωγωγικών (!) Σπουδών:

1ος είναι ο κος Ηλιόπουλος Ηλίας του Ιωάννη

O κος Ηλιόπουλος είναι ήδη ερευνητής του Ινστιτούτου Αμυντικού Αναλύσεων που εποπτεύεται από το ΥΕΘΑ. ( http://www.iaabooks.gr/articles/Geo_11.pdf σελίδα 100 )

Όπως φαίνεται στο σύντομο βιογραφικό του στο http://www.perizitito.gr/authors.php?authorid=67650 "Ο Ηλίας Ηλιόπουλος γεννήθηκε το 1967 στην Αθήνα. Αποφοίτησε από το Τμήμα Ιστορίας-Αρχαιολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπ/μίου Αθηνών και κατόπιν επιτυχούς συμμετοχής στις εξετάσεις του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών συνέχισε τις σπουδές του στο Πανεπιστήμιο Μονάχου (Ludwig-Maximilians-Universitat Munchen), στους τομείς της Ιστορίας Ανατολικής & Νοτιοανατολικής Ευρώπης, της Νεώτερης και Σύγχρονης Ιστορίας και της Πολιτικής Επιστήμης. Αναγορεύθηκε Διδάκτωρ της Φιλοσοφικής Σχολής (Dr. Phil) του αυτού Πανεπιστημίου. Η διδακτορική διατριβή του, βασισμένη σε εκτενή έρευνα των Βρεταννικών, Γερμανικών, Αμερικανικών και Ελληνικών Διπλωματικών Αρχείων, πραγματεύεται την θέση της Ελλάδος εντός του συσχετισμού ισχύος και επιρροής των Μεγάλων (Ναυτικών και Ηπειρωτικών) Δυνάμεων της εποχής και την ρεαλιστική Στρατηγική Ανασχέσεως της Αναθεωρητικής Απειλής κατά της Ελλάδος."

Στην περίπτωση του κου Ηλίας Ηλιόπουλου, με όλο το *άριστο* επιστημονικό υπόβαθρο που διαθέτει, εγείρειται δυστυχώς ζήτημα όσον αφορά ότι οι σπουδές του, πτυχιακές και διδακτορικές, είναι στο αντικείμενο της Ιστορίας - και το ζήτημα αυτό δεν το εγείρω εγώ -το είχε θέσει η αξιωματική αντιπολίτευση ήδη από το Φεβρουάριο χαρακτηρίζοντας από την περιγραφή αυτών των 5 θέσεων το διαγωνισμό ως φωτογραφικό. Δείτε εδώ: http://www.scribd.com/doc/14528214/-55-5209 για την ερώτηση Βάσως Παπανδρέου και Καχριμάκη μαζί με την απάντηση Υπουργού Εθν. Άμυνας Μεϊμαράκη.

Όμως το θέμα μου δεν είναι αυτό, είναι όμως είπα και στη αρχή η σχέση με τo Ινστιτούτο Αμυντικών Αναλύσεων του ΥΕΘΑ. Tο ΙΑΑ εκδίδει ένα επιστημονικό περιοδικό, ονόματι Γεωστρατηγική ( μπορείτε να το δείτε και οι ίδιοι, μαζί με τις άλλες εκδόσεις του ΙΑΑ, στο http://www.iaa.gr/aa/categ.asp?CategID=5 )

Έχουμε και λέμε λοιπόν:

Τεύχος 11 (Μάιος - Αύγουστος 2007): http://www.iaabooks.gr/articles/Geo_11.pdf

* Ηλίας Ηλιόπουλος, " 'Το Σενάριο του Ναυτικού', Η Απόπειρα Εναλλακτικής Στρατηγικής της Γερμανίας κατά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο και ο Ρόλος του Πολεμικού Ναυτικού, σελ. 28-47

* Ηλίας Ηλιόπουλος, "Πολεμικό Ναυτικό ΗΠΑ / Αμυντική Πολιτική / Αμυντική Στρατηγική / Επιχειρησιακά Δόγματα / Το Δόγμα του Ναυτικού των 'Χιλίων Πλοίων' / Παγκόσμιος Συμμαχία για την Ασφάλεια των Θαλασσών, σελ. 100-103

* Ιωάννης Μάζης, Βιβλιοκριτική για Ηλία Ηλιόπουλου "Ζητήματα Γεωπολιτικής και Διπλωματίας Ναυτικών και Ηπειρωτικών Δυνάμεων στον Σύγχρονο Κόσμο" (ο κ. Μάζης ήταν τότε Πρόεδρος του Επιστημονικού Συμβουλίου του ΙΑΑ), σελ. 104-105 (τελευταία παράγραφος: "αυτονοήτως αξιέπαινος ο συγγραφέας")

Τεύχος 7 (Ιανουάριος - Απρίλιος 2007): http://www.iaabooks.gr/articles/Geo_7.pdf

* Ηλίας Ηλιόπουλος, "Η Τουρκία ως πρότυπο των μουσουλμανικών δημοκρατιών της πρώην ΕΣΣΔ", σελ. 143 (145 του PDF) - 178

Επίσης το ΙΑΑ εκδίδει ένα επιστημονικό περιοδικό στην αγγλική γλώσσα , ονόματι Defensor Pacis ( μπορείτε να το δείτε και οι ίδιοι στο http://www.iaa.gr/aa/item.asp?ItemID=319 )

Τεύχος 21:

* Ilias Iliopoulos, "Lessons Learned From Naval History and Geopolitics" ( http://www.iaabooks.gr/articles/Pacis_21.pdf , σελ. 41-45)

Παρ Μάϊ 08: Πραβίτα - Τα ΦΕΚ

Και η "δίδυμη" περίπτωση:

--------------------

ΦΕΚ Γ' 189/13.07.2004

"Με την υπ’ αριθ. Υ 116/1.7.2004 απόφαση του Πρωθυπουργού, που εκδόθηκε σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, διορίζεται από 10.6.2004 η Μαρία - Ηλιάνα Πραβίτα του Δημητρίου, σε θέση Ειδικού Συμβούλου στο Γραφείο Ποιότητας Ζωής στο Πολιτικό Γραφείο Πρωθυπουργού. Οι μηνιαίες αποδοχές ορίζονται σε ποσοστό 90% του συνόλου των μηνιαίων αποδοχών που αντιστοιχούν κάθε φορά στον α' βαθμό της κατηγορίας ειδικών θέσεων με τα κάθε είδους επιδόματα και προσαυξήσεις.

(Αρ. βεβ. ΥΔΕ 9649/12.7.2004)

Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Α. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ"

-----------------------

ΦΕΚ ΥΟΔΔ 57/15.2.2007

"Αριθμ. 2/2494/0022

Σύσταση και συγκρότηση Ομάδας Εργασίας για τη κατάρτιση εγχειριδίου οδηγιών συμπλήρωσης της Έκθεσης Αξιολόγησης Συνεπειών Ρυθμίσεων.

Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ -

Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

[...] Συνιστούμε ομάδα εργασίας για την σύνταξη εγχειριδίου οδηγιών συμπλήρωσης της Έκθεσης Αξιολόγησης Συνεπειών Ρυθμίσεων που θα συνοδεύει σχέδια νόμων και σχέδια προεδρικών διαταγμάτων.

2. Η Ομάδα Εργασίας θα ξεκινήσει το έργο της την 22α Ιανουαρίου 2007 και θα το ολοκληρώσει στις 22α Μαρτίου 2007.

3. Η Ομάδα Εργασίας θα αποτελείται από οκτώ μέλη και συγκροτείται ως εξής:

α) Αντώνης Μακρυδημήτρης του Παναγιώτη − Σοφοκλή, καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών, ως συντονιστής.

[...]

η) Μαρία − Ηλιάνα Πραβίτα του Δημητρίου, νομικός, ειδική σύμβουλος στο Γραφείο Ποιότητας Ζωής του Πολιτικού Γραφείου Πρωθυπουργού.

4. Η μηνιαία αποζημίωση για κάθε μέλος της Ομάδας Εργασίας ορίζεται στο ποσό των 626 ευρώ

[...]

Αθήνα, 29 Ιανουαρίου 2007

Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΠΕΤΡΟΣ ΔΟΥΚΑΣ

Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

ΑΡΓΥΡΙΟΣ ΚΑΡΡΑΣ"

----------------------

ΦΕΚ ΥΟΔΔ 510/29.10.2007

"Αριθμ. 3598

Σύσταση και συγκρότηση ομάδας εργασίας για το σχεδιασμό και την υποστήριξη εφαρμογής των αρχών και διαδικασιών της κανονιστικής μεταρρύθμισης.

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ -

Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

[...]

1. Συνιστούμε ομάδα εργασίας για το σχεδιασμό και την υποστήριξη εφαρμογής των αρχών και διαδικασιών της κανονιστικής μεταρρύθμισης, όπως αυτές περιγράφονται στην εγκύκλιο Υ190/18.7.2007 του Πρωθυπουργού.

[...]

3. Η Ομάδα Εργασίας θα ξεκινήσει το έργο της την 1η Νοεμβρίου 2007 και θα το ολοκληρώσει στις 30 Ιουλίου 2008.

4. Η Ομάδα Εργασίας θα αποτελείται από τέσσερα μέλη και συγκροτείται ως εξής: [...] γ) Μαρία Ηλιάνα Πραβίτα του Δημητρίου, νομικός, ειδική σύμβουλος στο Γραφείο Ποιότητας ζωής του Πολιτικού Γραφείου Πρωθυπουργού, με ΑΔΤ Φ351159 και δ) Ηλίας Μικρουλέας του Κωνσταντίνου, δικηγόρος και διδάκτωρ νομικής, ειδικός σύμβουλος στη Γενική Γραμματεία της Κυβέρνησης.

5. Η μηνιαία αποζημίωση για κάθε μέλος της Ομάδας Εργασίας ορίζεται στο ποσό των εξακοσίων σαράντα οκτώ ευρώ.

[...]

Αθήνα, 23 Νοεμβρίου 2007

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗΣ

Ο Γενικός Γραμματέας της Κυβέρνησης

ΑΡΓΥΡΙΟΣ ΚΑΡΡΑΣ"

----------------------

ΦΕΚ ΥΟΔΔ 359/14.8.2008

"Αριθμ. 2324

Σύσταση και συγκρότηση ομάδας εργασίας για την καταγραφή και αποτύπωση των συναρμοδιοτήτων των υπηρεσιών Υπουργείων.

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ -

Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

[...]

1. Συνιστούμε ομάδα εργασίας με έργο την καταγραφή και αποτύπωση των συναρμοδιοτήτων μεταξύ των υπηρεσιών των Υπουργείων με βάση τους οργανισμούς τους και άλλα συναφή κείμενα.

[...]

2. Η Ομάδα Εργασίας θα ξεκινήσει το έργο της την 1.9.2008 και θα το ολοκληρώσει εντός τριών μηνών.

3. Η Ομάδα Εργασίας θα αποτελείται από τους εξής:

α) Αντώνη Μακρυδημήτρη του Παναγιώτη − Σοφοκλή, καθηγητή Διοικητικής Επιστήμης στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, ως συντονιστή, β) Μαρία − Ηλιάνα Πραβίτα του Δημητρίου, νομικό, υποψήφια διδάκτορα Δημόσιας Διοίκησης, Ειδική Σύμ− βουλος στο Πολιτικό Γραφείο Πρωθυπουργού

[...]

4. Η μηνιαία αποζημίωση για κάθε μέλος της Ομάδας Εργασίας ορίζεται στο ποσό των εξακοσίων ενενήντα δύο ευρώ.

[...]

Αθήνα, 16 Ιουλίου 2008

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗΣ

Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

ΑΡΓΥΡΙΟΣ ΚΑΡΡΑΣ"

Παρ Μάϊ 08: Παπαναστασόπουλος - Tα ΦΕΚ

Αφού λοιπόν δεν ήταν ενδιαφέροντα/επαρκή/πειστικά τα στοιχεία που παρέθεσα, ας τα διανθίσω έτι περαιτέρω:

ΦΕΚ Γ' 72/14.3.2006

Με την υπ’ αριθμ. Φ.470.1/115/797/Σ. 183/8.3.2006 απόφαση του Υπουργού Εθνικής Άμυνας, διορίζεται ως μετακλητός υπάλληλος στο Πολιτικό Γραφείο του Υπουργού Εθνικής Άμυνας, ο Παπαναστασόπουλος Νικόλαος του Γεωργίου με βαθμό Β΄, από 1.3.2006 που προσφέρει τις υπηρεσίες του.

(Αριθμ. βεβ. Υ.Δ.Ε./ΓΕΣ/ΔΟΙ/2ο 550019/7.3.2006).

ΦΕΚ ΥΟΔΔ 443/15.10.2007

"Με την υπ’ αριθμ. Φ.470.1/362/3315/Σ.747/5.10.2007 απόφαση του Υπουργού Εθνικής Άμυνας, ανανεώνεται ο διορισμός ως μετακλητού υπαλλήλου στο Πολιτικό Γραφείο του Υπουργού Εθνικής Άμυνας, του Παπαναστασόπουλου Νικολάου του Γεωργίου από 19.9.2007 που προσφέρει τις υπηρεσίες του.

(Αριθμ. βεβ. ΓΕΣ/ΔΟΙ/2ο/511399/5.10.2007).

Τετάρτη 6 Μαΐου 2009

Παπαναστασόπουλος

Και για να ανεβάσουμε λίγο ακόμα το ποσοστό όσων έχουν κομματικές διασυνδέσεις:

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ (ΓΔΠΕΑΔΣ)

Πέντε (5) θέσεις ... Νομικών ή Πολιτικών κ.λπ.

2. Παπαναστασόπουλος Νικόλαος του Γεωργίου

Μέσα σε 15 εν όλω προσληπτέους νομικούς και πολιτικούς επιστήμονες είναι ο 2ος μετά την κα Πραβίτα που είναι μεταπτυχιακός και διδακτορικός φοιτητής του ειδικού συμβούλου του Πρωθυπουργού για θέματα δημόσιας διοίκησης κου Μακρυδημήτρη

Ιδού η μεταπτυχιακή του εργασία (Σεπτ. 2003) με επιβλέποντα καθηγητή τον κ. Μακρυδημήτρη: http://web.pspa.uoa.gr/data/download/ede/conferences/KDP_2003/Proceedings/Papanastasopoulos_Nikolaos.pdf

Ιδού το από κοινού άρθρο του στη Καθημερινή με τον κ. Μακρυδημήτρη (7/3/2004): "Στρατηγική επιλογή η «επανίδρυση» του κράτους" http://news.kathimerini.gr/4Dcgi/4Dcgi/_w_articles_civ_11_07/03/2004_96200

Ιδού η δημοσίευσή του στο περιοδικό "Φιλελεύθερη Έμφαση" του Ινστιτούτου Δημοκρατίας "Κωνσταντίνος Καραμανλής" (Απρ-Μάι-Ιουν 2004, τευχ. 19, σελ. 97 επ.): http://www.idkaramanlis.gr/html/publis/pdf/Emfasi19.pdf

Και η συμμετοχή του ως νέος φοιτητής το 1994-96 σε κομματική νεολαία ως "Εκπρόσωπος του συλλόγου φοιτητών του τμήματος στη Γενική Συνέλευση του τμήματος , στη Σύγκλητο του Πανεπιστημίου, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Τμήματος.": http://www.politikinet.gr/who_is_who/Personal/papanastasopoulos_nik/papanastasopoulos_nik1.htm

Άρα πάμε στους 16 στους 55, ποσοστό 29%

Ανασκόπηση - Υπολογισμού ποσοστού

Εγώ θα κάνω την εξής πρόσθεση ατόμων που έχουν στενή σχέση με το κυβερνών κόμμα κ.λπ. με τη μία εξαίρεση του συνδικαλιστή, και που σε πολλές περίπτωσεις, κρίνω ότι υστερούν σε προσόντα. Σε πολλές περιπτώσεις διαφωνώ με την ουσιαστική κρίση της επιτροπής. Επίσης διαφωνώ κάθετα σε ηθικό επίπεδο, με τη συμμετοχή γενικών γραμματέων υπουργείων και ειδικών συμβούλων πρωθυπουργού σε τέτοιες διαγωνιστικές διαδικασίες.

* Θέσεις Οικονομικών ΓΔΟΣΥ: 5/10

1. Η εν ενεργεία αναπληρώτρια γενική διευθύντρια ΓΔΟΣΥ, υποψήφια με Δημοκρατική Κίνηση Οικονομολόγων (ΝΔ) το 2004 για Οικονομικό Επιμελητήριο, Μέλος Κεντρικής Επιτροπής ΝΔ,

2. Μέλος της Συνέλευσης Αντιπροσώπων Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος που εξελέγη το 2007 με τη Δημοκρατική Κίνηση Οικονομολόγων (ΝΔ) επικεφαλής του συνδυασμού της οποίας και νυν πρόεδρος του Οικονομικού Επιμελητηρίου είναι ο τωρινός γενικός διευθυντής της ΓΔΟΣΥ

3. Ο γιος του αρχισυνδικαλιστή του ΠΑΣΟΚ στο ΥΕΘΑ (προέδρου της ΠΟΕ-ΥΕΘΑ), προέδρου του Γ.Σ. της ΑΔΕΔΥ και υποψηφίου βουλευτή στη Β' Αθηνών το 2007

4. Γιος του Α/ΓΕΑ

5. Αδελφός ειδικής συμβούλου του Υπουργού Οικονομικών

* Θέσεις Πληροφορικής: 1/2

Ανηψιός υφυπουργού Οικονομικών που απορρίφθηκε ακόμη και σε διαγωνισμό με μόρια της νομαρχίας του εκλογικής περιφέρειας όπου εκλέγεται ο θείος του

* Θέσεις Μηχανικών ΓΔΟΣΥ: 1/1

Ανηψιός δημάρχου δήμου της Πελοποννήσου που εκλέγεται για 3η φορά με τη ΝΔ και που έχει κατέβει 3 φορές ως υποψήφιος βουλετής με αυτό το κόμμα.

* Θέσεις Ψυχολογίας κ.λπ.: 1/5

Κόρη γνωστού καθηγητή του Πανεπιστημίου Μακεδονίας

* Θέσεις Νομικών ΓΔΑΕΕ: 2/5

1. Κόρη αντιπροέδρου του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους που απέτυχε παταγωδώς (βαθμοί 3/20) στο διαγωνισμό των συμβολαιογράφων σε νομό της Κρήτης

2. Ειδική σύμβουλος του Πρωθυπουργού για θέματα ποιότητας ζωής!

* Θέσεις Οικονομικών ΓΔΑΕΕ:

1/5 Γιος υποψηφίου δημοτικού συμβούλου με τη ΝΔ σε δήμο της Αττικής, αποστράτου ταξιάρχου, και τμηματάρχη στο ΥΕΘΑ.

* Θέσεις Νομικών Γραφείου Υπουργού: 2/2

1. Η εν ενεργεία γενική γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας !!!

2. Ειδική συνεργάτιδα του Πρωθυπουργού όταν αυτός ήταν υπουργού Πολιτισμού (2004-2006) και νυν ειδική συνεργάτιδα του γ.γ. Πολιτισμού

* Θέσεις Οικονομικών Γραφείου Υπουργού: 1/1

Ένα ακόμη Μέλος της Συνέλευσης Αντιπροσώπων Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος που εξελέγη το 2007 με τη Δημοκρατική Κίνηση Οικονομολόγων (ΝΔ) επικεφαλής του συνδυασμού της οποίας και νυν πρόεδρος του Οικονομικού Επιμελητηρίου είναι ο τωρινός γενικός διευθυντής της ΓΔΟΣΥ. Συν τοις άλλοις όμως και δραστήριο μέλος της ΟΝΝΕΔ, μέλος του Ινστιτούτου "Κ. Καραμανλής" κ.λπ.

* Θέσεις Διεθνών κ' Ευρωπ. Σπουδών Γραφείου Υπουργού: 1/2

Διοικητική Διευθύντρια σε Ινστιτούτο, το οποίο εποπτεύεται από το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας. Στο ίδιο Ινστιτούτο είναι μέλος του Συμβουλίου ο σύζυγος της ανωτέρω γ.γ. του υπουργείου Παιδείας, ο οποίος είναι πολιτευτής της Ν.Δ. σε νομό της Θράκης.

ΑΘΡΟΙΣΜΑ: 15

15 στους 55 = 27%

27% είναι πάνω από 1 στους 4. Είναι πολύ υψηλό. Και ΧΩΡΙΣ να έχουμε δει όλες τις περιπτώσεις!!! Όταν μάλιστα περιλαμβάνει και εν ενεργεία γενική γραμματέα υπουργείου (!) , δύο ειδικές συμβούλους/συνεργάτιδες του πρωθυπουργού και συγγενή υφυπουργού είναι και πολύ δυνατό "ποιοτικά"...

Σαβ Μάϊ 02: Θεοδώρου - Επιλογή Λέγκα

[Ως απάντηση στο εξής που ειπώθηκε: "hahah αααααα ρε θεοδωρου οσο ζεις μας οδηγείς!! Στο αμφιθέατρο του πολυτεχνείου τις προάλλες μας είπε για έναν διαγωνισμό (χωρίς να διευκρινίζει ποιον) που είναι στην επιτροπή και ότι ήταν πολύ χαρούμενος εκείνη την μέρα, επειδή οπως ειπε τους 9 στους 10 υποψηφιους από την σχολη μας (μετσόβιο πολυτεχνείο / ηλεκτρολόγοι) θα τους πάρουν και ήταν ιδιαιτερα περήφανος για την σχολη μας λόγω των αποτελεσμάτων της συνέντευξης και των συγχαρητηρίων που δεχόταν από τους άλλους καθηγητές της επιτροπής. Σε σχέση με άλλους από άλλες σχολες που ερχόντουσαν οι απόφοιτοι απο το μετσόβιο ήταν μέρα με την νύχτα (μας έλεγε) και πως η επιτροπή εντυπωσιάστηκε από το επίπεδο της σχολης μας (να το δω και να μην το πιστέψω)."]

Πάντως στους Πληροφορικάριους, τον Λέγκα έβαλε 1ο, τον ανηψιό του Υφυπουργού Οικονομικών, με βαθμό πτυχίου 6.62 από την Πληροφορική Θεσσαλονίκης! (ιδού και η πτυχιακή εργασία του το 2003 από κοινού με έτερο φοιτητή: http://delab.csd.auth.gr/~katsaros/WebApplication.pdf υπό την επίβλεψη του καθηγητή κου Κατσαρού). 33ος και επιλαχών στη Νομαρχία Τρικάλων, 85ος και επιλαχών στο Ελεγκτικό Συνέδριο, αποτυχών στο γραπτό διαγωνισμό για Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας, 72% στο τεστ δεξιοτήτων, ούτε τα 28 δεν είχε κλείσει όταν έκανε την αίτηση. Ως Ηλ. Μηχανικός, ο κος Θεοδώρου δεν είναι καθ' ύλην αρμόδιος γι' αυτήν την επιλογή;

Παρ Μάϊ 01: Τεστ Δεξιοτήτων - Σχόλιο

Παιδιά, επί τη ευκαιρία των οριστικών αποτελεσμάτων [...] του τεστ δεξιοτήτων που βγήκαν προχθές, κάθησα[...] και βρήκα[...] πόσοι από τους προσληπτέους και πόσοι από τους αναπληρωματικούς το έχουν δώσει.

Είναι 12 στους 55 προσληπτέους και 17 στους 55 αναπληρωματικούς (φαίνεται κάποιοι από τους προσληπτέους αντ' αυτού έδιναν το τεστ "βυσματοτήτων")

Όσον αφορά αναλυτικές λίστες (και μαζί για όλες τις ειδικότητες και ανά ειδικότητα τις έχω - στους οικονομολόγους και στην πληροφορική είναι εκεί που όσον πιο χαμηλό το score στο τεστ δεξιοτήτων, τόσο πιο υψηλή η κατάταξη στον πίνακα προσληπτέων)

Δεν αποτελεί έκπληξη ότι ο μέσος όρος των αναπληρωματικών είναι υψηλότερος από τον μέσο όρος των προσληπτέων!!! Οι αναπληρωματικοί έχουν μέσο όρο 74%, ενώ οι προσλπητέοι μόλις 67%. Στους αναπληρωματικούς το range είναι 45%-99%, ενώ στους προσλπτέους 31%-85%.

Είναι σε αυτό το 31% που θα σταθώ πιο κάτω.

Πεμ Απρ 30: Καραντζούλης #2

Όποιος θέλει να αποστρατευτεί και δεν έχει άλλο τρόπο να το πετύχει κατεβαίνει με το Λεβέντη ή με οποιοδήποτε ανύπαρκτο κόμμα που δεν μπορεί να συμπληρώσει τα ψηφοδελτιά του και ψάχνει τον κόσμο με το ντουφέκι και όχι με τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ που ο κόσμος κάνει κρα να μπει υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος ακόμα και στην Άνω Κολοπετεινίτσα. Και φυσικά αφού σκοπός υποτίθεται είναι μόνο η αποστρατεία, δεν ξοδεύει λεφτά για γυαλιστερές διαφημιστικές μπροσούρες!

[...]

Το παιδί μπορεί να είναι το μεγαλύτερο αστέρι των οικονομικών που έχει βγάλει η Ελλάδα το τελευταία χρόνια μας - αυτό δεν το γνωρίζω. Αυτό που μπορώ να ξέρω όμως είναι η λίστα που έχει δημιοσιεύσει με όλους τους αποφοίτους του το πρόγραμμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής της ΑΣΟΕΕ στο http://www.aislab.aueb.gr/accfin/master/new/Downloads/ent/alumni%20msc%20in%20accounting%20and%20finance.%20full%20time%20program.pdf

Εκεί, και μάλιστα στην 1η-1η σελίδα βλέπουμε ότι ο κος Καραντζούλης είναι γεννηθείς το 1982, με πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων από το ΟΠΑ και αποφοίτησε από τη κατεύθυνση Λογιστικής της σειράς 2004-2005 του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών.

Συνυπολογίζοντας και 1 χρόνο στρατιωτική θητεία (λογικά το 2006), και 2 έτη εργασιακή εμπειρία τα έτη 2007 και 2008, βλέπουμε ότι τσίμα-τσίμα είχε τα ελάχιστα τυπικά προσόντα της προκήρυξης τον Ιανούαριο για να συμμετάσχει στο διαγωνισμό! Ούτε λόγος να γίνεται για την πρόσθετη εμπειρία των +4 ή +3 ετών εμπειρίας που ανέφερε η προκήρυξη!

Άρα, εκτός και αν πρόκειται περί ενός υπερταλαντούχου 27χρονου, με δημοσιεύσεις σε περιοδικά κ.λπ.! Όμως, δυστυχώς πέραν της διπλωματικής του εργασίας στην ΑΣΟΕΕ για το ανωτέρω μεταπτυχιακό, με τίτλο "THE EFFECT OF LEASE DATA IN ACCOUNTING NUMBERS - EMPIRICAL EVIDENCE FROM GREECE" ( http://www.aislab.aueb.gr/accfin/master/new/Downloads/ent/katalogos%20diplomatikon%20ergasion.xls ) δεν μπόρεσα να βρω κάποια αναφορά στο Google για να το επιβεβαιώσω...

Τρι Απρ 28: Καραντζούλης

Στη Γενική Διεύθυνση Αμυντικών Εξοπλισμών και Επενδύσεων, στους Οικονομολόγους, 3ος προσληπτέος είναι ο Καραντζούλης Θεόδωρος του Γεωργίου.

Αν πάτε εδώ: http://www.newtime.gr/elections06/veliotis/karantzoulis.pdf θα βρείτε τη μπροσούρα του πατέρα τού υποψηφίου, κου Καραντζούλη Γεωργίου, υποψηφίου δημοτικού συμβούλου στο Γέρακα με το συνδυασμό της ΝΔ το 2006 (δεν εξελέγη) και αν πάτε στην τελευταία σελίδα θα διαβάσετε τα εξής ενδιαφέροντα:

"Καραντζούλης Β. Γεώργιος

[...]

Απόστρατος Ταξίαρχος Στρατιωτικής Δικαιοσύνης (πρώτος και αρχηγός της σειράς του) [...]

Είναι έγγαμος με την Κων/να Ευσταθοπούλου, τμηματάρχη του Υπουργείου Εθνικής Αμύνης και έχουν τρείς γιους: Γιατρό (ΕΚΠΑ), Οικονομολόγο (ΑΣΟΕΕ) και Πολιτικό Μηχανικό (ΕΜΠ)"

Τα συμπεράσματα δικά σας.

Κυριακή 26 Απριλίου 2009

Αποσκίτης

Και όμως παιδιά εκεί που νομίζαμε ότι είχαμε τελειώσει, υπάρχουν και άλλες προσλήψεις με πολιτικό χρώμα!

1 θέση Μηχανικού στη Γενική Διεύθυνση Οικονομικού Σχεδιασμού και Υποστήριξης

Αποσκίτης Χαράλαμπος του Λεωνίδα

Είναι πιθανότατα ανηψιός του εκλεγμένου με τη ΝΔ δημάρχου Κοντοβαζαίνης (Αρκαδίας) Αποσκίτη Ηλία του Χαραλάμπους

2006: Αποσκίτης Ηλίας του Χαραλάμπους 1.365 ψήφοι 51,80% 8 έδρες
2002: Αποσκίτης Ηλίας του Χαραλάμπους 1.246 ψήφοι 51,34% 8 έδρες

http://194.176.113.1/2006/dimos.aspx?id=509

O δήμαρχος Ηλίας Αποσκίτης όπως φαίνεται και στο επίσημο βιογραφικό του στο site του δήμου ( http://www.kontovazena.gov.gr/Default.aspx?tabid=282 ) ήταν και υποψήφιος βουλευτής με τη Ν.Δ. το 1985, 1989 και το 1990.

Αντιθέτως ο πιθανότατα πατέρας του προσληπτέου, δημοσιογράφος Λεωνίδας Χ. Αποσκίτης συγγραφέας - δημοσιογράφος "[σ]υμμετείχε στις αντιχουντικές φοιτητικές εξεγέρσεις και στο φοιτητικό κίνημα της μεταπολίτευσης, μέσα από τις τάξεις της εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς" ( http://www.perizitito.gr/authors.php?authorid=37418 )

Σημαντικό: Οι Αποσκίτηδες είναι *παμπάλαια* πολιτική οικογένεια από την Κοντοβάζαινα της Αρκαδίας.

* Ο Ηλίας Αποσκίτης ήταν Υπουργός Υγιεινής, Προνοίας και Αντιλήψεως στην Κυβέρνηση Γεωργίου Κονδύλη το 1926 και Γενικός Διοικητής Κρήτης το 1934-35 στην Κυβέρνηση Παναγή Τσαλδάρη

* Ο Λεωνίδας Αποσκίτης "αδελφός βουλευτή" (του Ηλία Αποσκίτη;) εκτελέστηκε στις 4/5/1944, στις απαρχές του εμφυλίου πολέμου, από ανθρώπους της ΟΠΛΑ ( http://clubs.pathfinder.gr/542psarros/331967 ) Ίσως αυτός να είναι ο λόγος που ο εγγονός του (;) Λεωνίδας Χ. Αποσκίτης να είναι αριστερός.

* Ο Κων/νος Αποσκίτης ήταν Υφυπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων στην Κυβέρνηση Εθνικής Ενότητας του Κων/νου Καραμανλή το 1974 και βουλευτής της ΝΔ το 1974-1977

Στο προκείμενο, και αφού μακρηγόρησα, αλλά μου προξένησε ενδιαφέρον όλη αυτή η ιστορία, μπορεί το εν λόγω παιδί (ο υποψήφιος) να είναι άριστος μηχανικός, αλλά και πάλι έχουμε πολιτική διασύνδεση (δήμαρχος ΝΔ και πρώην υποψήφιος βουλευτής). Σύμπτωση επαναλαμβανόμενη παύει να είναι σύμπτωση. Ήδη έχουμε 2 ειδικές συμβούλους του πρωθυπουργού, τι να λέμε τώρα.

Σάββατο 25 Απριλίου 2009

Παρ Απρ 24: Πραβίτα (5η στους Νομικούς ΓΔΑΕΕ)

Δεν χρειάζεται να πας δια της τεθλασμένης "Μακρυδημήτρης - ειδικός σύμβουλος - συνεργάζεται κ.λπ. κ.λπ." καθώς η ίδια η κα Πραβίτα είναι ειδικός σύμβουλος του κου πρωθυπουργού!

ΦΕΚ Γ 189/13.07.2004

"Με την υπ’ αριθ. Υ 116/1.7.2004 απόφαση του Πρωθυπουργού, που εκδόθηκε σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, διορίζεται από 10.6.2004 η Μαρία - Ηλιάνα Πραβίτα του Δημητρίου, σε θέση Ειδικού Συμβούλου στο Γραφείο Ποιότητας Ζωής στο Πολιτικό Γραφείο Πρωθυπουργού. Οι μηνιαίες αποδοχές ορίζονται σε ποσοστό 90% του συνόλου των μηνιαίων αποδοχών που αντιστοιχούν κάθε φορά στον α' βαθμό της κατηγορίας ειδικών θέσεων με τα κάθε είδους επιδόματα και προσαυξήσεις.

(Αρ. βεβ. ΥΔΕ 9649/12.7.2004)

Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Α. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ"

Πέμπτη 23 Απριλίου 2009

Αισχρό πρωτοσέλιδο θέμα Αδέσμευτου Τύπου (Ρίζου)

Αισχρό πρωτοσέλιδο θέμα Αδέσμευτου Τύπου (Ρίζου) (κάτω δεξιά με φωτό Μεϊμαράκη):

http://www.forthnet.gr/templates/newsNewspapersCovers.aspx?p=259936

"Παρά τη μαύρη προπαγάνδα για "γαλάζια παιδιά" Στο ΑΣΕΠ στέλνει ο Β. Μεϊμαράκης τις προσλήψεις των 55"

Όταν ο κ. Δημήτρης Ρίζος διαστρέφει την αλήθεια σε "μαύρη προπαγάνδα" (!!! )

Τετ Απρ 21: Σταυρόπουλος (Επιπρόσθετα στοιχεία)

Ξέχασες κάτι: Ανήκει και αυτός στη χορεία των μελών της "Δημοκρατικής [Κίνησης] Οικονομολόγων" της ΝΔ! - Εκλέχθηκε 23ος στο Οικονομικό Επιμελητήριο το 2007 ( http://www.taxheaven.gr/news/index.php?id=3122 ) - 21η ήταν η Κιούση, ενώ με την "Δημοκρατική [Κίνηση] Οικονομολόγων" είχε δραστηριοποιηθεί και η Πανάγαινα.

Τρι Απρ 21: Το ΦΕΚ με τα ονόματα των μελών της επιτροπής

ΥΟΔΔ 16 / 22.1.2009

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ

Αριθμ. 246264

Συγκρότηση Επιτροπής Επιλογής για την αξιολόγηση των υποψηφίων για την πλήρωση θέσεων ειδικού επιστημονικού προσωπικού στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας και ορισμός υπευθύνων για τη γραμματειακή και οργανωτική υποστήριξη της Επιτροπής.

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ

Έχοντας υπόψη:

α. Τις διατάξεις του ν. 2292/1995 «Οργάνωση και λειτουργία Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, Διοίκηση και Έλεγχος των Ενόπλων Δυνάμεων και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ Α΄ 35).

β. Τις διατάξεις του άρθρου 33 παρ. 2 του ν. 3648/2008 «Ρυθμίσεις θεμάτων αναπήρων πολέμου, προσωπικού του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ Α΄ 38).

γ. Το άρθρο 90 του «Κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά Όργανα, που κυρώθηκε με το πρώτο άρθρο του π.δ. 63/2005 (ΦΕΚ Α΄ 98).

δ. Την υπ’ αριθμ. 248449/2.7.2008 κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών και Εθνικής Άμυνας με θέμα «Καθορισμός διαδικασίας πλήρωσης θέσεων και ειδικοτήτων των πενήντα πέντε (55) θέσεων και λοιπές ρυθμίσεις για το ειδικό επιστημονικό προσωπικό με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, το οποίο προβλέπεται στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας (ΥΠΕΘΑ) και κατανέμεται στις Γενικές Διευθύνσεις: α) Οικονομικού Σχεδιασμού και Υποστήριξης (ΓΔΟΣΥ), β) Αμυντικών Εξοπλισμών και Επενδύσεων (ΓΔΑΕΕ), γ) Πολιτικής Εθνικής Άμυνας και Διεθνών Σχέσεων (ΓΔΠΕΑΔΣ), καθώς και στο Γραφείο του Υπουργού Εθνικής Άμυνας» (ΦΕΚ Β΄ 1371).

ε. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της παρούσης δεν προκαλείται δαπάνη εις βάρος του κρατικού προϋπολογισμού, αποφασίζουμε:

1. Την συγκρότηση τριμελούς Επιτροπής Επιλογής για την αξιολόγηση των υποψηφίων για την πλήρωση των πενήντα πέντε (55) θέσεων ειδικού επιστημονικού προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, αποτελούμενη από τους:

α. Νικόλαο Θεοδώρου του Ιωάννου, καθηγητή του Εθνικού Μετσόβειου Πολυτεχνείου,

β. Αλεξάνδρα Μικρουλέα του Περικλή, επίκουρη καθηγήτρια της Νομικής Σχολής Αθηνών και

γ. Κωνσταντίνος Συριόπουλος του Παναγιώτη, καθηγητή του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πατρών.

2. Υπεύθυνη για τη γραμματειακή και οργανωτική υποστήριξη του έργου της ανωτέρω Επιτροπής Επιλογής ορίζεται η Αικατερίνη Πνευματικού του Κωνσταντίνου, ΜΠΥ Α΄ Βαθμού ΔΕ (Δ−Γ).

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Αθήνα, 21 Ιανουαρίου 2009

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ−ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Ι. ΜΕΪΜΑΡΑΚΗΣ

Δευ Απρ 20: Πουλάκου

Ακόμα μια περίπτωση

Γενική Διεύθυνση Αμυντικών Εξοπλισμών και Επενδύσεων

5 θέσεις ΕΕΠ Νομικών

3η προσληπτέα: Πουλάκου Μαριάνθη του Γεωργίου

========================

Αν πάτε στο

http://www.ministryofjustice.gr/files/5_12_2008_apotelesmata_efeteiou_Athinas.xls

θα δείτε τα αποτελέσματα του ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΩΝ ΕΤΟΥΣ 2008

Η κ. Πουλάκου Μαριάνθη του Γεωργίου έχει διαγωνιστεί για το Ειρηνοδικείο Χανίων Εφετείου Κρήτης.

Αν πάτε σε κάθε tab θα δείτε τα εξής αποτελέσματα:

ΑΣΤΙΚΟ: 4.33/20 (!)
ΕΜΠΟΡΙΚΟ: 4.80/20 (!)
ΚΩΔΙΚΑΣ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΩΝ: 17.50/20
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑ: 7.47/20 (!)
ΕΙΔΙΚΟΙ ΝΟΜΟΙ: 2.33/20
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ (ΣΥΝΤ. 0.1): ΑΓΓΛΙΚΑ: 17.00 ΓΑΛΛΙΚΑ: 10.80
ΤΕΛΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ: 39.21

H επιτυχούσα στο ειρηνοδικείο Χανίων Κοκκινάκη είχε 75.78, οι δε δύο επιλαχόντες Ζουμπάς και Κατουφά 71.73 και 67.03, χαοτική διαφορά, σχεδόν "double score".

=====================

Όμως, ποιος είναι ο κ. Γεώργιος Πουλάκος, πατήρ της προσλήπτεας ΕΕΠ Νομικού; Είναι... Αντιπρόεδρος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους! Και όχι μόνο, αλλά και προφανώς συνδέεται με στενούς δεσμούς με τον πρώην υπουργό Δημόσιας Τάξης και Πολιτισμού κ. Βουλγαράκη, ο οποίος τον είχε τοποθετήσει αντιπρόεδρο του Εθνικού Θεάτρου (βλ. http://archive.enet.gr/online/online_text/c=113,dt=29.05.2006,id=14828084 ) και υπήρξε Νομικός Σύμβουλος του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης επί Υπουργίας του, αλλά και στη συνέχεια (δείτε π.χ αυτό: http://www.ypes-dt.gr/index.php?option=ozo_content&lang=GR&perform=view&id=2097&Itemid=360 )

Δευ Απρ 20: ΚΥΑ για καθορισμό αποδοχών

[...]

Σας παραθέτω το κείμενο [της ΚΥΑ (κοινής υπουργικής απόφασης) για τον καθορισμό των αποδοχών)] [Σ.Σ. ειρήσθω εν παρόδω: Οι υπογραφές της ΚΥΑ είναι Λέγκας και Μεϊμαράκης -Λέγκας θυμίζω ότι είναι ο 1ος στους Πληροφορικάριος. Είναι γιός του 1ου ξαδέρφου του υφυπουργού.]

Φύλλο ΥΟΔΔ 499/4.12.2008

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
Αριθμ. 2/ 70707/0022

Καθορισμός αποδοχών του Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, το οποίο προβλέπεται στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας (ΥΠΕΘΑ), και κατανέμεται στις Γενικές Διευθύνσεις, α) Οικονομικού Σχεδιασμού και Υποστήριξης (ΓΔΟΣΥ), β) Αμυντικών Εξοπλισμών και Επενδύσεων (ΓΔΑΕΕ), γ) Πολιτικής Εθνικής Άμυνας και Διεθνών Σχέσεων (ΓΔΠΕΑΔΣ), καθώς και στο Γραφείο του Υπουργού Εθνικής Άμυνας.

ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ

Έχοντας υπόψη τις διατάξεις:

[Διάφορες διατάξεις]

Άρθρο 1

1. Με την απόφαση αυτή καθορίζονται οι αποδοχές του Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, καθώς και συναρτώμενες με αυτό διατάξεις.

2. Για όσα ζητήματα δεν ρυθμίζονται στις διατάξεις της παρούσας απόφασης, εφαρμόζονται κατ' αναλογία ή ευθέως, κατά περίπτωση, οι διατάξεις του ν. 3205/2003 (ΦΕΚ Α΄ 297), όπως ισχύει.

Άρθρο 2
Καθορισμός αποδοχών του Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου

1. Οι μηνιαίες αποδοχές του Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π) με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου στις Γενικές Διευθύνσεις και στο Γραφείο του Υπουργού στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας αποτελούνται από το βασικό μισθό του μισθολογικού κλιμακίου (Μ.Κ.), τα επιδόματα και τις παροχές που χορηγούνται κατά τους όρους της παρούσας απόφασης, εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις καταβολής τους.

2. Τα μέλη του Ε.Ε.Π. με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου εξελίσσονται σε μισθολογικά κλιμάκια (Μ.Κ.).

3. Τα Μ.Κ. των μελών του Ε.Ε.Π. ορίζονται σε δεκαοκτώ (18 Μ.Κ.). Οι υπάλληλοι εξελίσσονται σε αυτά τα Μ.Κ. με εισαγωγικό το 18ο Μ.Κ. και καταληκτικό το 1ο Μ.Κ.

4. Για τον καθορισμό του μισθολογικού κλιμακίου, προσμετράται ο χρόνος κάθε σχετικής απασχόλησης του υπαλλήλου, σύμφωνα με βεβαίωση του οικείου ασφαλιστικού φορέα που λήφθηκε υπόψη ως προσόν για το διορισμό του στη θέση αυτή. Κατά τα λοιπά, εφαρμόζονται κατ' αναλογία οι διατάξεις των άρθρων 5, 6 και 15 του ν. 3205/2003, όπως ισχύουν.

5. Ο μηνιαίος βασικός μισθός του 18ου Μ.Κ. του Ε.Ε.Π. που έχει προσληφθεί με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, ανέρχεται στο ποσόν των χιλίων τετρακοσίων πενήντα ευρώ (1450 €) μηνιαίως και προσαυξάνεται σύμφωνα με τις εκάστοτε ποσοστιαίες αυξήσεις των δημοσίων υπαλλήλων από 1.1.2008.

6. Ο μηνιαίος βασικός μισθός των λοιπών Μ.Κ. των μελών του Ε.Ε.Π. διαμορφώνεται με πρόσθεση, στο αμέσως προηγούμενο Μ.Κ., του ποσού που προκύπτει από τον πολλαπλασιασμό του ανωτέρω εισαγωγικού βασικού μισθού με το συντελεστή 0,0424. Το προστιθέμενο ποσό στρογγυλοποιείται στην πλησιέστερη μονάδα ευρώ.

Άρθρο 3
Επιδόματα και παροχές

Πέρα από το βασικό μισθό του προηγούμενου άρθρου στα μέλη του ειδικού επιστημονικού προσωπικού της παρούσας απόφασης παρέχονται και τα εξής επιδόματα, παροχές και αποζημιώσεις, κατά μήνα:

α) Προσαύξησης στο ποσοστό πενήντα πέντε τοις εκατό (55%) επί του βασικού μισθού.

β) Μεταπτυχιακών σπουδών, οριζόμενο ως εξής: α) για κατόχους διδακτορικού διπλώματος σε εβδομήντα πέντε ευρώ (75 €), β) για κατόχους μεταπτυχιακού διπλώματος ετήσιας, τουλάχιστον, φοίτησης σε σαράνταπέντε ευρώ (45 €), σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 8 του ν. 3205/2003, όπως ισχύει.

γ) Ειδικής απασχόλησης για την Εθνική Άμυνα, υψηλού βαθμού ευθύνης και χειρισμού απόρρητων διαβαθμισμένων θεμάτων που ορίζεται:
i) στα διακόσια ευρώ (200 €), για τους έχοντες πτυχίο και διδακτορικό και εμπειρία σαράντα οκτώ (48) μηνών στο γνωστικό αντικείμενο της θέσης, ή μεταπτυχιακό και εμπειρία είκοσι τεσσάρων (24) μηνών και πρόσθετη εμπειρία σαράντα οκτώ (48) μηνών, ή αντίστοιχη εμπειρία σαράντα οκτώ (48) μηνών και πρόσθετη εμπειρία σαράντα οκτώ (48) μηνών με μια τουλάχιστον δημοσίευση επιστημονική ανακοίνωση σε θέμα σχετικό με το γνωστικό αντικείμενο της θέσης, καθώς και πολύ καλή γνώση μιας τουλάχιστον ξένης γλώσσας,
ii) στα εκατόν πένητα ευρώ (150 €), για τους έχοντες πτυχίο και διδακτορικό και εμπειρία τριάντα έξι (36) μηνών στο γνωστικό αντικείμενο της θέσης ή μεταπτυχιακό και εμπειρία είκοσι τεσσάρων (24) μηνών και πρόσθετη εμπειρία τριάντα έξι (36) μηνών ή αντίστοιχη εμπειρία σαράντα οκτώ (48) μηνών και πρόσθετη εμπειρία τριάντα έξι (36) μήνες με μια τουλάχιστον δημοσίευση επιστημονική ανακοίνωση σε θέμα σχετικό με το γνωστικό αντικείμενο της θέσης, καθώς και πολύ καλή γνώση μιας τουλάχιστον ξένης γλώσσας,
iii) στα εκατό ευρώ (100 €) για τους έχοντες πτυχίο και μεταπτυχιακό και αντίστοιχη εμπειρία είκοσι τεσσάρων (24) μηνών στο γνωστικό αντικείμενο της θέσης, ή αντίστοιχη εμπειρία σαράντα οκτώ (48) μηνών με μια τουλάχιστον δημοσίευση επιστημονική ανακοίνωση σε θέμα σχετικό με το γνωστικό αντικείμενο της θέσης, καθώς και πολύ καλή γνώση μιας τουλάχιστον ξένης γλώσσας.

δ) Εορτών και αδείας, σύμφωνα με το άρθρο 9 του ν. 3205/2003, όπως ισχύει. ε) Οικογενειακής παροχής, σύμφωνα με το άρθρο 11 του ν. 3205/2003, όπως ισχύει. στ) Κινήτρου απόδοσης, ποσού πενήντα ευρώ (50 €), καταβαλλόμενο σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 12 του ν. 3205/2003, όπως ισχύει.

Άρθρο 4
Υπερωριακή εργασία

Στο ειδικό επιστημονικό προσωπικό των Γενικών Διευθύνσεων και του Γραφείου Υπουργού του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας επιτρέπεται η καθιέρωση με αμοιβή απογευματινής υπερωριακής εργασίας έως εξήντα (60) ώρες το μήνα για κάθε υπάλληλο, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις του άρθρου 16 του ν. 3205/2003, οι οποίες δεν θα υπερβαίνουν τις τετρακόσιες (400) ώρες ετησίως.

Άρθρο 5
Καταργούμενες διατάξεις

Με την έναρξη ισχύος της παρούσας απόφασης καταργείται κάθε γενική ή ειδική διάταξη που ορίζει διαφορετικά για τα θέματα που ρυθμίζονται με την απόφαση αυτή.

Άρθρο 6
Έναρξη ισχύος

Η απόφαση αυτή ισχύει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.


Αθήνα, 20 Νοεμβρίου 2008

ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ

ΥΦΥΠ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΛΕΓΚΑΣ ΕΥΑΓ. ΒΑΣ. Ι. ΜΕΪΜΑΡΑΚΗΣ

Δευ Απρ 20: Σχόλιο για μισθολογικά

Ο βασικός μισθός είναι νορμάλ - οι θέσεις Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού πληρώνουν 1450 βασικό + προσαύξηση .0424 για κάθε κλιμάκιο (με αναγνώριση εμπειρίας). Δεν υπάρχει παρέκκλιση από τα συνήθη ισχύοντα για όλες τις θέσεις ΕΕΠ. Αυτό που κάνει αυτές τις θέσεις ΕΕΠ ένα *απίστευτο φιλέτο* είναι το επίδομα 55% επί του βασικού, το επίδομα 100-200 ευρώ για την Εθνική Άμυνα, συν 50 ευρώ κίνητρο απόδοσης. Με λίγη εμπειρία (2 χρόνια) είσαι χαλαρά στα 2500 μικτά, με πολύ εμπειρία (10 χρόνια) περνάς εύκολα τα 3000 μικτά. Και δεν βάζω μέσα οικογενει[α]κά και υπερωρίες. Αν αντέχεις τους καραβανάδες, μιλάμε για την απόλυτη θέση στο δημόσιο. Υπάρχουν άτομα 35χρονα-40χρονα με παιδιά που αν κάνουν [ή] τους γράψουν τις υπερωρίες θα χτυπήσουν 3500 ευρώ!!!

Δευ Απρ 20: Πόκας (επιπρόσθετα στοιχεία)

Θαυμάσια! Βεβαίως, σωστό!

Πόκας Κωνσταντίνος του Σωτηρίου: 6ος στους προσληπτέους ΕΕΠ Οικονομολόγους στη ΓΔΟΣΥ

Πόκας Σωτήριος του Κωνσταντίνου: 41ος σε σταυρούς στη Β' Αθηνών με το ΠΑΣΟΚ το 2007 ( http://ekloges.ypes.gr/pages/periferia_stayroi.html?id=39 ), υποψήφιος για το Εθνικό Συμβούλιο στο 8ο Συνέδριο του ΠΑΣΟΚ ( http://epikaira.files.wordpress.com/2008/03/f165_entheto.pdf - Δεν εξελέγη) και όχι μόνο πρόεδρος της ΠΟΕ-ΥΕΘΑ, αλλά και του Γ.Σ. ΑΔΕΔΥ ( βλ. http://fourtounis.gr/download/pask-dy/pask-dy_02.html :

Πόκας Σωτήρης Πρόεδρος Γ.Σ. ΑΔΕΔΥ, Πρόεδρς Ε.Ε ΠΟΕ-ΥΕΘΑ )

Δεν έχω άποψη για τα προσόντα του υποψηφίου.

Κυρ Απρ 19: Γκοτσοπούλου

Επανήλθα από σήμερα!

Γκοτσοπούλου Νίκη του Γεωργίου

1η προσληπτέα στις 2 θέσεις Νομικών στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ

Είναι... Γενική Γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας, άρτι διορισθείσα τον Φεβρουάριο του 2009 επί Άρη!!!

(http://paremvasikomotini.blogspot.com/2009/02/blog-post_160.html)

Αν ναι, τι δουλειά έχει να πάρει ΚΑΙ αυτήν εδώ τη θέση; Για να "τρώει και [με] τις δυό αμπούκες" που έλεγε η μακαρίτισσα η γιαγιά μου; Τι είναι αυτό εδώ;

(Αναμφισβήτητα τα επιστημονικά προσόντα της - έτερον εκάτερον.)

Η κα Γκοτσοπούλου Νίκη του Γεωργίου είχε εκλεγεί επίσης και μέλος της Κεντρικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας!

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΓΥΝΑΙΚΩΝ 10 ΓΚΟΤΣΟΠΟΥΛΟΥ ΝΙΚΗ ΓΕΩΡΓΙΟΥ 310 ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ

Δείτε και αυτό εδώ από την Παρέμβαση Κομοτηνής:

"Η Γενική Γραμματέας του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Kα Νίκη Γκοτσοπούλου αμέσως μετά την ανάληψη των καθηκόντων της έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Με αίσθημα ευθύνης αποδέχθηκα την άκρως τιμητική πρόταση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Άρη Σπηλιωτόπουλου να αναλάβω τη θέση της Γενικής Γραμματέως του Υπουργείου, πρόταση που αποδεικνύει έμπρακτα τη συνεχιζόμενη εμπιστοσύνη του Πρωθυπουργού στους νέους ανθρώπους.

Αναλαμβάνοντας καθήκοντα στον κρίσιμο τομέα της Παιδείας σ’ αυτό το χρονικό σημείο που ξεκινά μια νέα φάση εθνικού διαλόγου, πρόθεσή μου είναι να ακολουθήσω τον δρόμο της ευθύνης, όπως αυτός χαράχτηκε από τον κ. Άρη Σπηλιωτόπουλο, μέσω της συνεργασίας με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, ώστε να συμβάλλω από την πλευρά μου, το μέγιστο δυνατό, στην βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης σε όλες τις βαθμίδες, αλλά και στην επίλυση των καθημερινών προβλημάτων του στελεχιακού δυναμικού και του προσωπικού του Υπουργείου καθώς και του συνόλου της εκπαιδευτικής κοινότητας, με βάση τις αξίες της διαφάνειας και της αξιοκρατίας.

Σε μια τόσο σημαντική μέρα για τη ζωή μου, θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τον Υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Άρη Σπηλιωτόπουλο για την εμπιστοσύνη του, καθώς επίσης τον πρώην Υπουργό Εθνικής Άμυνας κ. Σπήλιο Σπηλιωτόπουλο για την ευκαιρία που μου έδωσε επιλέγοντάς με ως συνεργάτιδά του στο ΥΠ.ΕΘ.Α., τον νυν Υπουργό Εθνικής Άμυνας κ. Ευάγγελο Μεϊμαράκη για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που με περιέβαλλε τα τελευταία χρόνια. Υπήρξε και παραμένει για μένα ένας ανεκτίμητος πολιτικός εμπνευστής και προσωπικός φίλος»".

Σαβ Απρ 18: Κιούση

Ομοίως η 3η στη σειρά, η κ. Κιούση Γεωργία του Ιωάννη ήταν υποψήφια με τη Δημοκρατική Κίνηση Οικονομολόγων (ΝΔ) για το Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδος και μάλιστα εξελέγη το 2004 (βλ. http://akioe.gr/Files/161.doc ), και το 2007 (βλ. http://www.cityofilioupolis.gr/content/view/610/2/lang,el/ )

Σαβ Απρ 18: Πανάγαινα

Για να λυθούν κάποιες απορίες στους υποψηφίους Οικονομολόγους.

Από το googling που έκανα σχετικά με την 1η στη λίστα προσληπτέων κα Πανάγαινα Αγγελική του Ιωάννη:

* Η κ. Πανάγαινα ήταν υποψήφια με την προσκείμενη στη Νέα Δημοκρατία "Δημοκρατική Κίνηση Οικονομολόγων" στις εκλογές του 2007 για το Οικονομικό Επιμελητήριο (http://www.dhkio.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=70&Itemid=62 , http://www.epsilonnetwork.gr/attachments/sta.pdf )

* Με το Φ.Ε.Κ. ΥΟΔΔ 45/2008 η κ. Πανάγαινα έχει διοριστεί ως μετακλητή υπάλληλος στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας και μάλιστα στη θέση Αναπληρώτριας Γενικής Διευθύντριας στην εν λόγω Γενικής Διεύθυνση Οικονομικού Σχεδιασμού και Υποστήριξης περί ης οι προσλήψεις των 55 θέσεων ΕΕΠ.

"Με την υπ’ αριθμ. 246184/18.1.2008 απόφαση του Υπουργού Εθνικής Άμυνας, η οποία εκδόθηκε σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, τοποθετείται η Πανάγαινα Αγγελική του Ιωάννη στη θέση του Αναπληρωτή Γενικού Διευθυντή της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικού Σχεδιασμού και Υποστήριξης(ΓΔΟΣΥ) του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, σε θέση μετακλητού υπαλλήλου. (Αριθμ. βεβ. ΥΠΕΘΑ΄/ΓΔΟΣΥ/ΔΟΙ/126327/18.1.2008)."

(http://www.et.gr/view_publication/2008/14/25/text?form.submitted=True )

Σαβ Απρ 18: Λέγκας - Πιπεροπούλου - Μίνιμουμ Μισθολόγιο

Βρωμάει και ζέχνει η φάση...

* Δείτε τον Λέγκα Αλέξανδρο του Νικολάου 1ος στους Πληροφορικάριους. Προφανώς ανηψιός ή συγγενής του Υφυπουργού Λέγκα Νικολάου του Σωτηρίου, βουλευτή . Ψάξτε το Internet.

Είναι γεννηθείς το 1981 (δηλ. μόλις 28 ετών, άρα μετά βίας μεταπτυχιακό και 2-3 χρόνια εμπειρία ενώ η προκήρυξη θέλει κατά προτίμηση 2+4 χρόνια εμπειρία για τους μεταπτυχιακός, εχει βαθμό πτυχίου΄**6.62 μόνο*** και δεν πέρασε ούτε στη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Τρικάλων( http://www.trikala.gr/documents/apotdiagmart08/pe_pliroforikis_xoris_empeiria.pdf - είναι ο 33ος )

33 ΛΕΓΚΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ / ΝΙΚΟΛΑΟΣ 488 - 24/4/1981 Α 0 812 100 ΕΓΚΡΙΝΕΤΑΙ 912 3/10/2007 Πτυχίο Πληροφορικής / 6,62 κ Ρ974814 Έτος 2003 1 Πληροφορικής ΑΓΓΛΙΚΑ 70 ΓΑΛΛΙΚΑ 30 ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΣ 150 ΤΙΤΛΟΣ ΣΤΟ ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΩΤΟΣ/

Επίσης στο Ελεγτικό Συνέδριο ήταν μόλις στην 85η θέση (http://www.elsyn.gr/elsyn/files/apotelesmata%20pe-de/moria-pe%20pliroforikis1.pdf - πηγαίντε στην 85η θέση) και δεν πέρασε στη συνέντευξη. Στους Ελεγκτές Ενάεριας Κυκλοφορίας (πηγαίντε εδώ και ψάξτε για ΛΕΓΚΑΣ) γραπτό διαγωνισμό, πάτωσε.

Στο τεστ δεξιοτήτων μόλις 72.75. Μέτρια πράγματα (για τέτοιες θέσεις).

43900 ΛΕΓΚΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΝΙΚ ΠΑΡ 24/4/1981 ΠΕ 72.75

* Δείτε την Πιπεροπούλου Αναστασία του Γεωργίου που βγήκε 1η στις 5 θέσεις Ψυχολόγων, Κοινωνιολόγων κ.λπ. Η κα Πιπεροπούλου είναι προφανώς θυγατέρα του καθηγητή κ. Γεωργίου Πιπερόπουλου του Παν. Μακεδονίας που βγαίνει στα κανάλια και μας λέει τις διάφορες σοφίες για τα κοινωνικά φαινόμενα (π.χ. τις προάλλες εξ αφορμής του γεγονότος στη σχολή μαθητείας του ΟΑΕΔ). Βλ.: http://www.uom.gr/modules.php?op=modload&name=Cv&file=index&id=219&tmima=2&categorymenu=2

Έχουμε λοιπόν 1η την κυρία Πιπεροπούλου η οποία βλέπω σε διαγωνισμό με μόρια του Υπουργείου Παιδείας για 50 θέσεις ΠΕ23 Ψυχολόγων μετά βίας είχε πάρει την 49 θέση (http://seepeaa.gr/LH2Uploads/ItemsContent/353/ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ-ΔΗΛΩΣΕΩΝ-ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ-ΓIA-ΠΕ23.pdf) και εδώ βγαίνει 1η με τα τσαρούχια!

Και αυτά για 2 καραμπινάτες περιπτώσεις περιπτώσεις που το επώνυμο "βγάζει μάτι" - πόσες άλλες να υπάρχουν...

Γιατί όλα αυτά έχουν σημασία...

Πηγαίντε στο site του Εθνικού Τυπογραφείου http://www.et.gr/ και βρείτε το ΦΕΚ Β' 499/19.12.2008 που περιέχει την ΚΥΑ "Καθορισμός αποδοχών του Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, το οποίο προβλέπεται στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας..." και κάνετε και εσείς τους εξής απλούς υπολογισμούς:

* Άτομο με μεταπτυχιακό και 2 χρόνια εμπειρία (μίνιμουμ περίπτωση)

ΒΑΣΙΚΟΣ: 1450 + 2*1450*0.0424 = 1572.96

ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ:

α) Προσαύξηση 55%: 1572.96 * 0.55 = 865.13

β) Μεταπτυχιακού: 45

γ) Ειδικής απασχόλησης για την Εθνική Άμυνα κ.λπ.: 100

στ) Κίνητρο απόδοσης: 50

ΣΥΝΟΛΟ: 2633,09 (χωρίς οικογενειακά για τους έγγαμους / με παιδιά)

Δυνητικά επίσης: Μέχρι 60 ώρες υπερωρία το μήνα, 300 το χρόνο

Μιλάμε τονίζω για τις ΜΙΝΙΜΟΥΜ απολαβές. Η προϋπηρεσία ιδιωτικού τομέα αναγνωρίζεται, και κατά συνέπεια, ο βασικός και η προσαύξηση 55% αυξάνονται ανάλογα για άτομα με μεγαλύτερη εμπειρία. Το επίδομα των 45 ευρώ είναι 75 ευρώ για τους διδάκτορες. Επίσης το επίδομα ειδικής απασχόλησης για την Εθνική Άμυνα είναι 150 ή 200 για 4 ή 6 χρόνια εμπερίας. Άρα μιλάμε για 3000άρα.

Τρι Φεβ 03: Εφημερίδες όπου δημοσιεύτηκε η προκήρυξη

Για την ακρίβεια η προκήρυξη δημοσιεύτηκε στην ΗΜΕΡΗΣΙΑ και στον ΑΔΕΣΜΕΥΤΟ ΤΥΠΟ:

"ΚΕΦΑΛΑΙΟ Η΄ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ 1. Η προκήρυξη αυτή να δημοσιευθεί στις εφημερίδες ΗΜΕΡΗΣΙΑ και ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ ΤΥΠΟΣ."

Δηλ. μία οικονομική εφημερίδα και μία πολιτική εφημερίδα μικρής κυκλοφορίας του συντηρητικού χώρου.

Συνήθως, για να δίδεται ευρεία δημοσιότητα, οι προκηρύξεις δημοσιεύονται σε εφημερίδες ευρείας κυκλοφορίας, όπως (ιδίως) ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, ΤΟ ΒΗΜΑ, ΤΑ ΝΕΑ, ΕΘΝΟΣ, ΕΛ. ΤΥΠΟΣ. Καλά που δεν τη δημοσίευσαν και στην ΕΣΤΙΑ!!!

Τρι Φεβ 03: Δημοσίευση προκήρυξης σε... Αδέσμευτο Τύπο (!)

Tο ΥΠΕΘΑ διάλεξε να δημοσιεύσει την προκήρυξη σε μία (1) μόνο πολιτική εφημερίδα και δη τον Αδέσμευτο Τύπο, της γνωστής μικρής αναγνωσιμότητας και επίσης γνωστής πολιτικής τοποθέτησης...